تبیین دستاوردها در حوزه‌های مختلف برای امیدآفرینی در جامعه یک ضرورت است

مدیر کل صمت فارس در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور بر ضرورت تبیین پیشرفت در حوزه های صنعتی و تولیدی و بویژه هسته ای تاکید کرد.

پنجاه‌ و ششمین‌ نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور از ۲۸ بهمن تا ۲ اسفندماه، در مجموعه‌ ورزشی کوثر دانشگاه شیراز هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه دستاوردهای ملی از ابتدای اکتشاف ماده معدنی تا فرآیندهای آماده سازی، تولید برق و کاربردهای صنعتی از جمله رادیو دارو، کشاورزی هسته ای و … در سه بخش کلی چرخه سوخت هسته ای، نیروگاهی و کاربردهای صنعتی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس امروز 30 بهمن ماه، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در راستای امیدآفرینی در کشور برپا شده است. از این رو، فراهم نمودن زمینه تبیین پیشرفت در حوزه های مختلف صنعتی، تولیدی و به ویژه صنعت هسته ای ضرورت دارد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت فارس، حمیدرضا ایزدی افزود: توجه به زنجیره تامین و تولید، توسعه بازار محصولات‌ هسته ای، رشد صادرات و توسعه فناوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه آخرین دستاوردها قابل دستیابی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا