توافق‌نامه همکاری سه جانبه در پارک علم و فناوری مرکزی

توافق‌نامه همکاری سه جانبه بین دانشگاه صنعتی اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی و بنیاد نخبگان استان در راستای برگزاری دروس مهارتی به صورت مشترک برای دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک منعقد شد.
به گزارش سیناپرس به نقل از دانشگاه صنعتی اراک، در راستای افزایش مهارت‌های ضمن تحصیل دانشجویان و آمادگی برای حضور در فضای کسب و کار حرفه‌ای پس از فراغت از تحصیل، این توافق نامه همکاری‌های مشترک و سرفصل‌های پیشنهادی تدوین و مورد توافق قرار گرفت.
در راستای عملیاتی شدن این توافق‌نامه همکاری سه جانبه بین دانشگاه صنعتی اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی و بنیاد نخبگان استان مقرر شد که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ درس «مهارت‌های نرم شغلی» (در قالب یک درس ۲ واحدی مازاد) با هدف آشنایی دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک با مباحث خلق‌ایده، فرآیند‌ایده تا محصول، تجاری‌سازی، مهارت‌های ارتباطی، مدیریت کسب و کار، آشنایی با پارک‌های علم و فناوری، مدیریت نوآوری و … در دانشگاه صنعتی اراک ارائه شود.
در طول ترم، دانشجویان درس، بازدید‌هایی نیز از برخی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی خواهند داشت.
گفتنی است درس «مهارت‌های نرم شغلی» برای دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک برای اولین بار تعریف و تدوین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا