کنفرانس سیستم‌ها و فناوری‌های الکترونیک در دانشگاه علم و فرهنگ

پانزدهمین کنفرانس سیستم ها و فناوری های الکترونیک قدرت و محرکه‌های الکتریکی با حضور دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر حمیدرضا طیبی رییس اسبق جهاد دانشگاهی و رئیس افتخاری کنفرانس، دکتر حمیدرضا صادق محمدی دانشیار پژوهشی جهاددانشگاهی و رییس کنفرانس و معاونان دانشگاه علم و فرهنگ آغاز به کار کرد.

پانزدهمین کنفرانس سیستم ها و فناوری‌های الکترونیک قدرت و محرکه‌های الکتریکی با مشارکت انجمن علمی الکترونیک قدرت ایران، سازمان جهاد دانشگاهی علم صنعت و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه‌های الکتریکی (PEDSTC) از پانزده سال قبل به‌صورت سالانه در دانشگاه‌های برتر ایران برگزار شده و هدف آن کمک به ارتقای سطح دانش علمی و تخصصی کشور در زمینه سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه‌های الکتریکی و تقویت ارتباطات میان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و صنعتی در این حوزه در سطوح ملی و بین‌المللی بوده است. این کنفرانس به‌صورت بین‌المللی و به زبان انگلیسی در حال برگزاری است.

گفتنی است،این کنفرانس از ۱۰ بهمن آغاز و تا ۱۲ بهمن‌ماه در دانشگاه علم و فرهنگ ادامه دارد./روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ،

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا