مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی که پیشتر تا 10 بهمن ماه اعلام شده بود، تا 10 اسفند ماه 1402 تمدید شد و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت رویداد به آدرس www.iccip.ir، آثار خود را ثبت و ارسال كنند.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، فراخوان رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی بدون محدودیت موضوعی و در قالب‌های «ایده» و یا «خلاصه طرح» در گونه‌های سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال منتشر شده که با توجه به استقبال و درخواست مخاطبان، به ویژه مخاطبان خارج از استان تهران، تا 10 اسفند ماه 1402 تمدید شده است.

این رویداد با هدف کمک به ارتقای فیلمنامه نویسی و شناسایی ایده‌های خلاقانه و معرفی استعدادهای فیلمنامه نویسی در سطح کشور برگزار خواهد شد و در آن از میان ایده‌های ارسالی، حدود 100 ایده انتخاب شده و از صاحبان آنها برای حضور در رویداد دعوت می‌شود و این افراد طی سه روز گردهم هم آمده و زیر نظر استادان سینما و فیلمنامه نویسی، ایده‌های خود را مطرح و بیان می‌کنند. سپس در قالب کارگاه‌های آموزشی تخصصی، ایده خود را به طرح و سیناپس تبدیل کرده و ضمن رقابت با سایر ایده‌های برتر، نسبت به جذب سرمایه گذار و ساخت اثر خود اقدام می‌کنند.

گفتنی است این رویداد در هر یک از بخش‌های سه گانه سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال، 3 جایزه نقدی و غیرنقدی اهدا می‌کند و همچنین سازمان‌ها و سرمایه گذاران حقوقی و حقیقی حاضر در رویداد نیز آثار برگزیده خود را در بخش‌های سه گانه، برای حمایت از تولید انتخاب و اعلام می‌کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا