سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری کلید خورد

برنامه ترویجی «سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری» توسط کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری احیا از سه‌شنبه (۱0 بهمن ماه 1402) آغاز می‌شود.
به گزارش سیناپرس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این برنامه‌ ترویجی که چندین سال هر هفته با هدف ارتقای آگاهی گروه‌های مخاطب دانشگاهی و کسب و کاری در حیطه مالکیت فکری برگزار می‌شد، این بار با رویکردی جدید و با موضوعاتی متنوع شامل مالکیت فکری از مالکیت صنعتی، کپی‌رایت تا راهبرد و مدیریت دارایی‌های فکری، قراردادها و ارزشگذاری دارایی‌های فکری هر سه‌شنبه از ساعت 14 تا 16 به صورت برخط برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هرکدام از سرفصل‌های برنامه زمستانی از قبیل اختراعات، طرح صنعتی و علامت تجاری، کپی رایت، ارزش گذاری، قراردادها، استراتژی و مدیریت دارایی‌های فکری و ثبت نام رایگان در این برنامه به وب سایت کانون مدیریت دارایی‌های فکری مراجعه کنند.

همچنین این وبینارها به صورت هدفمند و در امتداد یکدیگر طراحی شده‌اند تا مخاطبان با شرکت در این سلسله وبینارها، بتوانند با مبانی اولیه مالکیت فکری در مسیر مدیریت دارایی های فکری خود آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا