شهرک صنعتی دانش بنیان دماوند صاحب زمین شد

فرماندار شهرستان دماوند به اختصاص ۹۵ هکتار زمین جهت احداث شهرک صنعتی دانش بنیان هایتک به عنوان نخستین شهرک صنعتی بزرگ در سطح کشور با حضور رییس سازمان محیط زیست کشور اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز به دلیل مشکل زیست محیطی ۱۸ سال بلاتکلیف بود که این موانع بمنظور اجرای آن برداشته شد.

رضا طاهرخانی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند که امروز با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم انقلابی شهرستان دماوند یک بار دیگر همچون دیگر عرصه ها در استقبال رییس جمهور حماسه آفرین شدند و برگ زرین دیگری از افتخارات شهرستان دماوند در حضور آیت الله رئیسی رقم زدند و بنده به نوبه خودم وظیفه دانستم یک بار دیگر از مردم فهیم شهرستان تشکر کنم.

وی ادامه داد: الحمدالله سفر رئیس جمهور سفر پرخیر و برکتی بود و بسیاری از مشکلات و معضلاتی که مردم با آن مواجه بودند و منتظر تحقق اتفاقات خوب در شهرستان، با مصوباتی که در این سفر محقق می شود، شاهد رفع آنان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به موضوعاتی همچون کشاورزی، اقتصادی، توسعه فضاهای آموزشی و بهداشتی در مصوبات سفر ریاست جمهور اشاره کرد و گفت: توسعه بیمارستان سوم شعبان را فقط برای مردم شهرستان نمی دانیم چراکه این بیمارستان خدمات خود را در کل کشور عرضه می کند؛ هزاران هزار خودرو در روز در محورهای مواصلاتی شهرستان تردد می کنند و همین میزان تردد نیازمند خدمات رسانی است.

وی بیان داشت: رئیس محترم جمهور در جلسه شورای اداری به وزیر محترم بهداشت اعلام کردند که توسعه این بیمارستان در اولویت های کاری اشان باشد و در کنار دیگر موضوعات درمانی در دستور کار قرار گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا