دانشگاه شهید بهشتی برج نوآوری راه انداخت

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، راه‌اندازی برج نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی را یک اتفاق جدید در راستای ارتباط واقعی صنعت و دانشگاه دانست و گفت: افتتاح این ساختمان ابتدای مسیری هوشمندانه و الگوساز برای همکاری هدفمند دانشگاه با حوزه صنعت با یک سازوکار دقیق و مشخص است.

محمدصادق خیاطیان عصر امروز دوشنبه در آئین افتتاح برج نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی تهران ضمن تقدیر از همه افردی که در راه اندازی این مجموعه تلاش کرده اند، نقش و زحمات سورنا ستاری معاون پیشین حوزه علم و فناری ریاست جمهوری و همچنین علی اکبر صالحی را در راه اندازی این مجموعه قابل تقدیر دانست.

وی ادامه داد: اگر یک دهه قبل یک استاد دانشگاهی قصد تاسیس شرکتی را داشت، تقبیح می شد و اقدام پسندیده‌ای قلمداد نمی‌شد، اکنون اما با شروع جریان دانش بنیانی و امتیازاتی که به اساتید داده شده است، از اساتیدی که به این حوزه وارد می شوند، حمایت می شود.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه، افتتاح این ساختمان ابتدای مسیری هوشمندانه برای همکاری هدفمند با یک ساز و کار دقیق و مشخص و الگوساز است، از دانشگاهیان درخواست کرد که این مسیر را دنبال کنند تا جریان دانش بنیانی بیش از گذشته در کشور توسعه یابد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه، پیش از این نیز توسط دانشگاه ها و خیرین ساختمان هایی از این جنس در دانشگاه ها احداث شده است، راه اندازی برج فناوری دانشگاه شهید بهشتی را یک اتفاق مناسب و جدید در راستای ارتباط واقعی صنعت و دانشگاه دانست.

پروژه بزرگ برج نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در فاز نخست شامل چهار طبقه فوقانی با مساحت تقریبی هشت هزار مترمربع است که به عنوان یک زیرساخت مناسب در راستای توسعه هرچه بیشتر همکاری های بخش صنعت و دانشگاه امروز به بهره برداری رسید.

در ادامه این آئین از ۱۴ فعال عرصه ساخت برج نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا