رونمایی از گزارش سالانه زیست بوم دانش بنیان

گزارش سالانه ۱۴۰۱ زیست‌بوم شرکت های دانش بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

امروز در حاشیه رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان، گزارش زیست بوم شرکت های دانش بنیان برای چهارمین سال پیاپی، با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین مدیران ارشد اکوسیستم دانش بنیان و بانک ها رونمایی شد.

این گزارش گزیده ای شفاف از زیست بوم شرکت های دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ است که با استناد به داده‌های صور های مالی و اطلاعات اعتباری شرکت های دانش بنیان جمع آوری شده است. نتایج تحلیل این داده‌ها در ۹۰ صفحه توسط اعتبارسنجی ارزش آفرین اعتماد به فعالان زیست بوم ارائه شده است.

هدف از تهیه و انتشار این گزارش این است که آشنایی فعالان زیست بوم با وضعیت مالی و اعتباری شرکت های دانش بنیان، فرصتی را برای تحلیل و بررسی شکل گیری زیست بوم فناوری و مسیر پیش روی بازیگران آن ایجاد کند. این داده ها هم به شرکت ها در درک جایگاه واقعی خود کمک کرده و هم می تواند به حاکمیت و تصمیم سازی تصمیم گیران در تدوین «درآمد و دارایی»، «اطلاعات آماری» نقشه راه و مسیر آینده کمک کند.

گزارش زیست بوم دانش بنیان در ۸ بخش از جمله «ارزیابی آماری بانک‌ها» و «واکاوی دسته فناوری»، «آمایش سرزمینی»، «چک»، «ضمانت‌نامه»، «وام» تهیه شده است./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا