برگزاری نشست «نقش‌آفرینی زنان در صنعت گردشگری» در شیراز

نشست «نقش‌آفرینی زنان در صنعت گردشگری» از سلسله نشست‌های گردشگری و میراث فرهنگی به‌همت جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود.

به گزارش سینا پرس فارس، همزمان با ایام بزرگداشت مقام زن، نشست «نقش‌آفرینی زنان در صنعت گردشگری» از سلسله نشست‌های گردشگری و میراث فرهنگی به‌همت جهاددانشگاهی فارس فردا پنج‌شنبه، 21 دی‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

این نشست با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای توسعه با حضورکارشناسان و متخصصان شاخص و برجسته در صنعت گردشگری برگزار خواهد شد.

بررسی چالش‌های توسعه صنعت گردشگری زنان، راهکارهای افزایش حضور زنان در صنعت گردشگری و نقش گردشگری در توانمندسازی زنان از جمله محورهای این نشست هستند.

در این نشست اساتید و چهره‌هایی چون نقی‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) و مدیر اندیشکده بانوان؛ شاه ولی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)؛ معاون، عضو هیئت علمی گروه گردشگری دانشگاه شیراز؛ سلیمان‌پور، کارشناس گردشگری و دست آفریده‌های بومی؛ امیری، نویسنده و مشاور گردشگری و زارعی، کارشناس و راهنمای گردشگری در محورهای مذکور به سخنرانی خواهند پرداخت.

نشست مذکور فردا از ساعت 8:30 الی 12 در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار خواهد شد که در برگزاری آن نهادهایی نظیر جهاددانشگاهی الزهرا(س)، شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس و… مشارکت و همراهی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا