نمایشگاه پارس زمینه برقراری ارتباط بین حوزه‌های مختلف در گردشگری را فراهم می آورد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز یک بستر مطلوب برای معرفی تمام ابعاد مرتبط به خدمات گردشگری از جمله حوزه‌های حمل و نقل، صنایع وابسته و تجهیزات هتلی، شرکت‌های که در ساخت هتل و مباحث طراحی هتل‌‌ها فعال هستند، محسوب می‌شود.

به گزارش سینا پرس فارس، مرتضی شریفی با حضور در دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی بیان کرد: نمایشگاه امسال گردشگری پارس نسبت به نمایشگاه سال گذشته به لحاظ کمی و کیفی با ظرفیت‌های بهتری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال در بعد فضا، تعداد غرفه‌ها، شرکت‌ کنندگان استانی، ملی و بین‌المللی قابل توجه خواهد بود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تصریح کرد: حضور شرکت‌های برند و معتبر، نقطه قوت نمایشگاه امسال گردشگری پارس-شیراز است.

شریفی ابراز امیدواری کرد که سایر فعالان گردشگری به ویژه در حوزه جنوب کشور در فرصت باقی مانده از ظرفیت نمایشگاه گردشگری پارس به میزبانی کلانشهر شیراز برای معرفی فرصت‌های گردشگری شهر و استان خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز یک بستر مطلوب برای معرفی تمام ابعاد مرتبط به خدمات گردشگری از جمله حوزه‌های حمل و نقل، صنایع وابسته و تجهیزات هتلی، شرکت‌های که در ساخت هتل و مباحث طراحی هتل‌‌ها فعال هستند، محسوب می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از طراحان فضاهای هتلی هم خواست در این نمایشگاه شرکت کنند تا ضمن معرفی ظرفیت‌های خود، در توسعه و رونق صنعت گردشگری در فارس سهم داشته باشند.

شریفی همچنین از اصحاب رسانه درخواست کرد تا با حضور خود در این نمایشگاه نسبت به معرفی این رویداد مهم کمک کنند.

وی در خاتمه مجددا ابراز امیدواری کرد که با همدلی تیم برگزار کننده شاهد نمایشگاهی خوب و باشکوه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا