پیوند علم و ایمان و حرکت جهادی علمی در سیره زنده یاد کاظمی آشتیانی

استاندار فارس، سیره اخلاقی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را مورد توجه قرار داد و گفت: زنده‌یاد کاظمی آشتیانی مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی بود چنانچه در سیره ایشان می‌توانیم به خوبی پیوند علم و ایمان و حرکت جهادی علمی را مشاهده کنیم.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، ضمن گرامیداشت یاد زنده‌یاد کاظمی آشتیانی اظهار کرد: ایشان نمونه‌ای کم‌نظیر از زندگی با کمیت کم و کیفیت بالا بود.

وی با اشاره به بخش‌هایی از خدمات ارزنده زنده‌یاد کاظمی آشتیانی به خصوص در عرصه علم و جهاد علمی، ایشان را انسانی تأثیرگذار، خلاق و ارتقا دهنده سطح اعتبار کشور عنوان کرد.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی انسانی مؤثر در صیانت از جمعیت و ایجاد امید برای جوانان بود، خواستار تداوم راه ایشان به خصوص در عرصه صیانت از جمعیت شد و گفت: با توجه به لزوم صیانت از جوانی جمعیت، می‌توان گفت زنده‌یاد کاظمی آشتیانی یکی از پیشگامان این عرصه بود.

ایمانیه همچنین سیره اخلاقی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را مورد توجه قرار داد و گفت: زنده‌یاد کاظمی آشتیانی مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی بود چنانچه در سیره ایشان می‌توانیم به خوبی پیوند علم و ایمان و حرکت جهادی علمی را مشاهده کنیم.

وی از جوانان خواست تا با مطالعه زندگی و اقدامات شاخص زنده‌یاد کاظمی آشتیانی،‌ تداوم‌دهنده راه ایشان به خصوص در عرصه جهاد علمی باشند و سپس تأکید کرد: دستیابی به قله‌های پیشرفت تنها با الگوبرداری از راه و منش اشخاصی نظیر زنده‌یاد کاظمی آشتیانی میسر خواهد شد.

استاندار فارس با بیان اینکه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی یک چهره علمی و دانشگاهی است که حجت را بر همگان به خصوص دانشگاهیان تمام کرد، گفت:‌ اقدامات فاخر علمی ایشان موجب سربلندی نام ایران در عرصه‌های علمی و بین‌المللی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا