حضور دانشجویان ۷۰ دانشگاه در جشنواره بین‌المللی حرکت

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه ۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه کشور در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت می‌کنند، گفت: امیدوارم با برگزاری این جشنواره بتوانیم نقشی در تبلور روح امید و حرکت در جامعه داشته باشیم.

به گزارش سیناپرس، فاضل جهانگیری در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «حرکت» که صبح امروز دوم دی ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره «حرکت» به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. جشنواره حرکت از روز شنبه ۲ دی ماه آغاز به کار می‌کند و در روز دوشنبه ۴ دی ماه به کار خود پایان می‌دهد. این میزبانی را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه «زندگی یعنی امید و حرکت» شعار دانشگاه شهید بهشتی به حساب می‌آید، گفت: میان اهداف برگزاری جشنواره حرکت و شعار دانشگاه شهید بهشتی تقارن وجود دارد. رهبری در سخنان خود همواره بر حرکت و امید پافشاری کرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه جشنواره حرکت در بطن خود بر حرکت تاکید می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم که تبلور روح امید و حرکت در جامعه پویای دانشجویی داشته باشیم و با برگزاری این جشنواره بتوانیم نقشی در تبلور روح امید و حرکت در جامعه داشته باشیم.

جهانگیری با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی به عنوان مهمترین بخش جشنواره حرکت به حساب می‌آید، گفت: ۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه سراسری در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت کرده‌اند. امیدوارم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم بیشترین میزان مشارکت و هم‌افزایی را داشته باشیم.  این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتباط میان عرضه‌کنندگان دستاوردها و صنعت باشد.

وی با بیان اینکه ۸ کارگاه با هدف هم‌افزایی و مشارکت انجمن‌های علمی طی ۳ روز برگزاری همایش حرکت برگزار می‌شود، گفت: ابن کارگاه‌ها با هدف هم‌افزایی و مشارکت انجمن‌های علمی برگزار می‌شود. برخی از این کارگاه‌ها جدید هستند و منحصربفرد به حساب می‌آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا