جشنواره صنایع دستی بسیج کهگیلویه و بویراحمد فرخوان داد

فراخوان دومین جشنواره صنایع دستی بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد.

سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی  مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: نظر به اینکه صنایع دستی در کل کشور و بخصوص در استان کهگیلویه و وبویراحمدبه ویژه در مناطق روستایی و عشایری از دیرباز عامل اشتغال و درآمدزایی بوده و از طرفی عرصه صنایع دستی بدلیل داشتن ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی می تواند نقش مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری داشته باشد.

وی افزود: سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد با هماهنگی و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و دفتر بسیج میراث فرهنگی در راستای حمایت از هنرماندگار جامعه هنرمندان و هم افزایی هنرمندان و صنعتگران بسیجی در رشته صنایع دستی بویژه در مناطق کم برخوردار استان در جهت احیای هنر صنایع دستی و هنرهای منسوخ شده اقدام به برگزاری جشنواره صنایع دستی بسیج کرده است.

وی بیان کرد: علاقمندان آثار خود را تا ۳۰ آبان به دبیرخانه جشنواره به آدرس  یاسوج خیابان سپاه ساختمان بسیج اقشار سازمان بسیج هنرمندان استان و یاسوج بلوار مطهری خیابان مدیریت اداره کل گردشگری و صنایع دستی ارسال کنند.

این مسوول بیان کرد: بعد از پایان فراخوان و داوری جشنواره تعداد ۵ اثر از آثار هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و به جشنواره کشوری بسیج ارسال خواهد شد لذا عزیزان علاقه مند می توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و تحویل آثار با شماره تلفن های 09173416966 و 09903146978 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا