برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش از ۲۰ آذر

معاون پژوهشی وزارت علوم از برپایی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از ۲۰ تا ۲۲ آذر در مصلی امام خمینی (ره) تهران خبر داد و گفت: در هفته پژوهش امسال از زنان فعال و فناور، خیرین حوزه فناوری، مدیران برگزیده فعال در فناوری دانشجویان نخبه و برگزیده استانی تجلیل می‌شود.

به گزارش سیناپرس، پیمان صالحی امروز – دوشنبه – در نشست خبری هفته ملی پژوهش و فناوری که در وزارت علوم برگزار شد، اظهار داشت: هفته استانی پژوهش و فناوری از ۱۱ تا ۱۷ آذر و از ۱۹ تا ۲۵ آذر هفته پژوهش در سراسر کشور، با شعار پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم برگزار می شود.

وی ادامه داد: آیین نامه هفته استانی پژوهش و فناوری از چند ماه قبل از طریق استانداران ابلاغ شده است‌، موارد جدید در سال جاری شامل تجلیل از زنان فعال و فناور، تجلیل از خیرین حوزه فناوری، مدیران برگزیده فعال در فناوری دانشجویان نخبه و برگزیده استان تجلیل از صنعتگران برگزیده، کشاورزان برگزیده و کارآفرینان برگزیده از این برنامه های جدید است‌.

رییس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری همچنین گفت: رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری شخص استاندار و رییس دانشگاه معین نیز دبیر هفته پژوهش و فناوری است، سه استاندار را که بیشترین همکاری در پیشبرد پژوهش و فناوری داشته اند و سه دانشگاه را که در استان ها بهترین برنامه را داشته اند، همزمان با جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نواوران برتر تقدیر می شود.

صالحی افزود: بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری ۲۰ تا ۲۲ آذر در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران با عرضه هزار و ۵۸ فناوری برگزار می شود.

وی تاکید کرد: همچنین بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران فناوران و نواوران برتر نیز سه شنبه ۲۱ آذر برگزار می شود، تاکنون ۳۴۱ پژوهشگران به عنوان برگزیده اولیه انتخاب شده اند که برترین پژوهشگران از بین این افراد روز جشنواره تقدیر می شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا