جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با ۷۰ اثر از ۲۰ شهر از ایران شروع به کار کرد.

مسعود نوری‌فر، دبیر نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان اظهار کرد: نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با ۷۰ اثر از ۲۰ شهر از ایران شروع به کار کرد و این جشنواره در سه بخش رویش، مرشد ترابی و کهنه سواران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، برای این جشنواره ۷۰ اثر از ۲۰ شهر سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: تعداد آثار پذیرفته شده به این جشنواره ۲۶ اثر از ۱۴ شهر کشور است.

دبیر نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با اشاره به اینکه  برای برپایی این جشنواره از بخش خصوصی کمک گرفته شده افزود: در طول برگزاری جشنواره ۳۳ اجرا، همچنین دو اثر پژوهشی در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک  از ۲۰ آبان ماه آغاز شده  و ۲۶ آبان ماه با معرفی آثار برگزیده به پایان می‌رسد.

همچنین اجراهای این جشنواره در مکان‌های تاریخی و فرهنگی، مدارس و کافه‌های سطح شهر کاشان و آران و بیدگل  برگزار می شود و مرشد حسین ظاهری، استاد داریوش نصیری و استاد مهدی صفاری نژاد داوران بخش مسابقه نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا