برگزاری اردوی جهادی تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز

مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز از برگزاری اردوی جهادی خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شهرک سعدی شیراز خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدرضا جعفری مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، امروز 17 آبان ماه در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت اردوهای جهادی چنانچه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) “اردوهای جهادی، هم تمرین است، هم خدمت است، هم خودسازی است، هم آشنایی با فضای جامعه است” و بر اساس نیازسنجی که از محله سعدی انجام شد، پایگاه ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شهرک سعدی شیراز برگزار شد.

جعفری افزود: در این اردوی یک روزه که به یاد دانشجوی فقید و جهادی حسن صابری نژاد برگزار شد، مشاورین موفق و اساتید برجسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز به ارائه خدمات مشاوره به ساکنین این شهرک در حوزه‌های مختلف ازدواج، اعتیاد، طلاق، خانواده، فرزندپروری و تحصیلی پرداختند.

مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز اظهار داشت: با توجه به استقبال و مشارکت خوب ساکنین این شهرک از پایگاه خدمات مشاوره ای، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این اردوها بصورت مستمر در حال انجام است تا بتوانیم بخشی از سهم خود را در کاهش آسیب های اجتماعی در این محله ایفا نماییم.

جعفری خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، آمادگی دارد با مشارکت شهرداری، پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات، موسسات و نهادهای متقاضی چنین برنامه هایی را سطح شیراز برگزار نماید.

او در خاتمه یادآور شد: در پارک سلامت روان حاجات نیا خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای در تمامی حوزه ها ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا