کتاب رقابت پذیری جهانی منتشر شد

کتاب رقابت پذیری جهانی، کارایی بازار کالا و کامیابی اقتصادی نوشته نغمه هنرور، همایون رنجبر و سارا قبادی در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسید.
به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان،می تونا گفت از اهداف اصلی هر کشوری داشتن رشد اقتصادی بالا و رسیدن به سطوح توسعه یافتگی است که از ضرورت‌های دسترسی به این اهداف، استفاده بهینه از منابع موجود در کشور و راهکار آن بهبود و ارتقای کارایی و بهره وری است.

بنابراین تحلیل اثرات بلندمدت کارایی بازار کالا که مولفه بسیار مهم شاخص رقابت پذیری جهانی است بر کامیابی اقتصادی با تاکید بر متغیرهای موثر بر این کارایی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. لذا این کتاب با عنوان رقابت پذیری جهانی، کارایی بازار کالا و کامیابی اقتصادی برای اولین بار است که توجه ویژه ای به این موضوع معطوف می دارد.

کتاب رقابت پذیری جهانی، کارایی بازار کالا و کامیابی اقتصادی در 104 صفحه در قطع رقعی و با قیمت 100 هزار تومان در آبان ماه 1402 توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا