جهاددانشگاهی شناسنامه کردستان را تدوین می‌کند

معاون پژوهش جهاددانشگاهی کردستان از جمع آوری شناسنامه تقسیمات استان و شهرستان‌ها در راستای پیشبرد برنامه های پیشرفت این استان خبر داد.
به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، سیروان صیدی معاون پژوهش جهاددانشگاهی کردستان عنوان کرد: شناسنامه تقسیمات استان کردستان توسط مرکزGIS جهاددانشگاهی کردستان جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: هدف از جمع آوری و تدوین شناسنامه تقسیمات استان ارزیابی دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی، زیست محیطی و… استان کردستان و شهرستان‌های تابعه و در راستای پیشبرد برنامه‌های پیشرفت استان، تدوین می‌شود.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی کردستان به‌عنوان مسئول جمع آوری این طرح در گام اول نسبت به راه‌اندازی دبیرخانه طرح و تشکیل تیم مجرب از نیروهای متخصص حاضر در مرکز GIS جهاددانشگاهی استان اقدام کرد و با بهترین کیفیت این مهم را انجام داده است.

صیدی با بیان این‌که شناسنامه تقسیمات سیاسی یک سند راهبردی در امور سیاسی هر استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: یکی از موضوعات همیشگی در کشور، مسایل و مطالبات مناطق برای انجام تغییرات در تقسیمات سیاسی بوده که این امر نیازمند اطلاعات کارشناسی مناسب و همکاری مراکز دانشگاهی با دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استانداری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا