اعطای مدال دانشگاه تهران به دکتر شفائی روشنی

مدال دانشگاه تهران از سوی رییس دانشگاه به دکتر مازیار شفائی روشنی دانشیار دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران اعطا شد.

به گزارش سیناپرس، دکتر شفائی روشنی دانشیار دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران، به دلیل ابتلا به بیماری سرطان مراحل درمان را طی کرده است و از نیم سال دوم سال تحصیلی جاری و با تکمیل مراحل درمان، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در دانشگاه تهران از سر می‌گیرد.

سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران، مهدی فکور معاون پژوهش و فناوری، فرامرز خدائیان چگنی رئیس دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران و امیررضا کوثری مدیر گروه هوافضای این دانشکدگان برای عیادت از این عضو هیأت علمی دانشگاه در منزل وی حضور یافتند.

رییس دانشگاه تهران، دکتر شفائی روشنی را از افتخارات دانشگاه تهران عنوان و تاکید کرد: در نیمس ال جاری نیز از ظرفیت این عضو هیأت علمی دانشگاه به صورت مجازی در کلاس‌های درس استفاده می شود، امیدواریم در نیم سال آینده تحصیلی به صورت حضوری از ظرفیت این استاد دانشگاه به صورت حضوری در کلاس‌های درس و پروژه‌های تحقیقاتی استفاده شود.

مقیمی تصریح کرد: اثر ماندگار، پرورش دانشجویان است که با قرار گرفتن در جایگاه‌های مختلف بتوانند به پیشرفت کشور کمک کنند.

براساس اعلام دانشگاه تهران، استاد دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران نیز از رییس دانشگاه تهران و دیگر اعضای هیات امنای دانشگاه بخاطر تصویب ارتقای دانشکده علوم و فنون نوین به دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای قدردانی کرد.

شفائی روشنی، عشق به معلمی و امید به بازگشت به دانشگاه را یکی از عوامل مؤثر در پشت سر گذاشتن مشکلات طول درمان خود بیان کرد و اظهار داشت: بیش از اینکه به معلمی دانشگاه به عنوان شغل نگاه کنم، آن را فرصتی برای تأثیرگذاری بر دانشجویان به عنوان فرزندان و آینده‌سازان ایران می‌دانم.

در این دیدار، مدال دانشگاه تهران از سوی مقیمی به دکتر شفائی روشنی دانشیار دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران اعطا شد. همچنین رییس دانشگاه تهران نسخه‌ای از کتاب «روایتی از مدیریت میدانی: نبرد فرهنگی و رسانه‌ای در نماد آموزش عالی» را به این استاد دانشگاه تهران تقدیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا