دانشگاه شهید بهشتی میزبان جشنواره حرکت

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش سیناپرس، تفاهم‌نامه همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم با دانشگاه شهید بهشتی با هدف ایجاد و توسعه همکاری‌های مشترک و به منظور استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری، به امضاء عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی رسید.

توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی؛ بهره‌مند شدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر از جمله فضاهای فیزیکی، تحقیقاتی و رفاهی؛ همکاری در برگزاری مشترک همایش‌ها، سمینارها، میزگردها، کارگاه‌های آموزشی، جشنواره‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی؛ اجرای پروژه‌های فرهنگی و هنری مورد نظر وزارت؛ همکاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، دینی، هنری و علمی دانشگاهیان؛ همکاری در اجرای برنامه‌های گردشگری دانشجویان و برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت، محورهای مورد توافق در این تفاهم‌نامه هستند.

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت همزمان با هفته پژوهش و فناوری به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا