آغاز به کار نمایشگاه صنایع و مواد پیشرفته هوا فضا

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت مواد پیشرفته با میزبانی چین و با موضوع همکاری برای به اشتراک گذاشتن فرصت های جدید، نوآوری برای الهام بخشیدن به نیروهای محرکه جدید  روز سه شنبه در منطقه هاربین آغاز به کار کرد.

به گزارش سیناپرس، از روز گذشته بزرگان صنایع هوا – فضای جهان در کشور چین گرد هم آمده تا جدیدترین فناوری های ارائه شده در این حوزه را به نمایش بگذارند. بسیاری از کارشناسان، نمایشگاه صنایع هوا فضای چین را یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی در این حوزه محسوب می کنند که می توان در ان چشم انداز آینده این صنعت را مشاهده کرد.

در این نمایشگاه جدیدترین فناوری های ساخت هواپیما و به طور خاص مواد و ترکیبات پیشرفته مورد نیاز برای ساخت انواع تجهیزات هوا فضا به نمایش گذاشته شده و پیشرو ترین شرکت های جهان در زمینه صنایع هوایی گرد هم آمده اند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی هاربین، ده منطقه نمایشگاهی را معرفی کرده است که فناوری های پیشرفته و محصولات نوآورانه در صنعت مواد جدید در این حوزه را به نمایش می گذارند.

تصاویر این گزارش تصویری مربوط به عصر روز سه شنبه بوده و در آن می توانید گوشه هایی از  ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت مواد پیشرفته با میزبانی چین را مشاهده کنید.

مترجم:نیروانا محمد حسینی

منبع: english.news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا