تحویل دستگاه دزیمتری به واحد رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با تحویل و بارگیری دستگاه دزیمتری در واحد رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان، خدمات گسترده تشخیصی و درمانی با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود.

دکتر محمدمهدی مجذوبی با اشاره به خریداری دستگاه‌ دزیمتری برای فعالیت گسترده رادیوتراپی این مجموعه مطرح کرد: در رادیوتراپی روش‌های طراحی درمان به طور مداوم در حال پیچیده شدن و دگرگون شدن هستند به این منظور محاسبه و تعیین دز با دقت بیشتر مورد نیاز است که دستگاه دزیمتری در درمان‌های نوین رادیوتراپی نقش بسیار مؤثر و تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی ادامه داد: نصب دستگاه دزیمتری برای راه‌اندازی خدمات رادیوتراپی به‌عنوان یکی از خدمات پیشرفته در درمان سرطان ضروری است، از این رو دانشگاه علوم پزشکی در فرآیند خرید و تکمیل تجهیزات مرکز جامع سرطان همدان اقدام به خرید و بارگیری این دستگاه کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: دستگاه دزیمتری پس از نصب، تنظیم و کالیبراسیون، امکان ارائه خدمات مؤثر در رادیوتراپی را برای بیماران سرطانی این استان و استان‌های همجوار با تعرفه دولتی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان خریداری شده است، اظهارکرد: دزیمتری از جمله ملزومات اصلی در روند درمان بیماری سرطان است که با پیگیری‌های مکرر و متناوب مسئولان دانشگاه خریداری شده است.

به گزارش سیناپرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مجذوبی از تحویل دستگاه خریداری شده به مرکز جامع سرطان بعثت شهر همدان خبر داد و گفت: پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه توسط متخصصان تجهیزات پزشکی طی روزهای آینده، قابلیت بهره‌برداری از آن در این مرکز فراهم می‌شود و این نویدی امیدبخش به بیماران سرطانی است که تاکنون برای رادیوتراپی ناچار به مراجعه به دیگر استان‌ها یا مراکز خصوصی گرانقیمت بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا