اهمیت جذب و استفاده از نخبگان در جهاددانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر توسعه همکاری این نهاد با بخش خصوصی تاکید کرد: می توان به صورت پاره وقت یا تمام وقت از ظرفیت نخبگان استفاده کرد و در خصوص دعوت و جذب آنان اقدامات لازم را انجام داد.

به گزارش سیناپرس؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی این نهاد که امروز (سه شنبه 17 مرداد) با حضور مدیران ارشد این نهاد و دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و روز خبرنگار با تأکید بر اینکه باید فرهنگ جهادی را در جامعه گسترش دهیم، گفت: باید در راستای معرفی بیشتر فعالیت ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی به جامعه اقدامات مؤثرتری انجام دهیم و تلاش بیشتری در این راستا داشته باشیم.

 رییس جهاددانشگاهی در این گردهمایی بر توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

رییس جهاددانشگاهی همچنین بر معرفی بیشتر دستاوردها و اقدامات جهاددانشگاهی نیز تأکید کرد و گفت: کارهای بزرگی در این نهاد انجام شده که باید در راستای معرفی بیشتر آنها به جامعه اقدامات موثرتری انجام شود.

دکتر مسلمی نائینی همچنین از رؤسا و مسئولان واحدهای استانی جهاددانشگاهی خواست که ارتباط بیشتری با مدیران و مسئولان استانی از جمله استانداران، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه برقرار کنند.

وی با اشاره به تقویت همکاری با دانشگاه‌ها برای تبدیل فناوری به محصول افزود: هماهنگی و همکاری با کسانی که طرح راهبردی جهاددانشگاهی را طراحی می کنند از موضوعات مهم است. یکی از مسائل مهم دیگر که بر آن  تأکید می کنم این است که حراست حتما در جلسات ریاست واحدها دعوت شوند.

رییس جهاددانشگاهی ضمن اشاره به حضور موفق بانوان در جهاددانشگاهی گفت: بانوان بخش اعظمی از همکاران ما در جهاددانشگاهی هستند که باید تدابیر خوبی در زمینه ارتباط و بکارگیری بیشتر آنها در حوزه های مختلف انجام شود که در این راستا مشاور امور بانوان در جهاددانشگاهی را معرفی کردیم.

دکتر مسلمی ضمن تأکید بر تقویت حوزه بین الملل در جهاددانشگاهی بیان کرد: باید جانشین پروری و اعتماد به جوانان در حوزه های مختلف مورد توجه مسئولان این نهاد قرار گیرد.

 رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اهمیت جذب و استفاده از نخبگان در این نهاد گفت: می توان به صورت پاره وقت یا تمام وقت از ظرفیت نخبگان استفاده شده و در خصوص دعوت و جذب آنان اقدامات لازم بعمل آید.  همچنین از استادان و دانشجویان جوان باید دعوت کنیم که فرصت های مطالعاتی خود را در جهاددانشگاهی انجام دهند.

وی در پایان گفت: یکی از ظرفیت های ما ارتباط و همکاری با بخش خصوصی است که این حوزه نیز باید بیشتر تقویت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا