اعلام نتایج نهایی مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در شیراز

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در رشته های فوتسال، گوی رانی و دوومیدانی در شیراز برگزار و تیم ها و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سید کاظم حسینی گفت: بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش اموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در شیراز در سه رشته فوتسال، گوی رانی و دو ومیدانی به پایان رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در رشته فوتسال که در سالن های ورزشی پوریای ولی و شهدای اموزش و پرورش شیراز برگزار شد در دسته یک این مسابقات، تیم های خراسان رضوی و هرمزگان به فینال رسیدند که دو‌تیم در وقت قانونی با نتیجه دو بر دو مساوی شدند و در ضربات پنالتی تیم فوتسال هرمزگان با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم خراسان رضوی غلبه کرد و به مقام قهرمانی این دسته رسید.

حسینی گفت: تیم فوتسال خراسان رضوی به مقام دوم و تیم خراسان جنوبی نیز به مقام سوم دست یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در دسته دو رقابت های فوتسال نیز تیم فوتسال کهگیلویه و بویراحمد درحالی با نتیجه ۵ بر ۳ تیم مازندران را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید که در ابتدای این دیدار با دو‌گل از این تیم عقب افتاده بود.

حسینی افزود: در این دسته، تیم های مازندران و اردبیل نیز به مقام دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:مسابقات گوی رانی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در شیراز با قهرمانی تیم شهرستان های تهران پایان یافت.

این مسابقات که در سالن طباطبایی مجموعه ورزشی پوریای ولی شیراز برگزار شد، شرکت کنندگان در بخش انفرادی و ۲ نفره و تیمی با هم به رقابت پرداختند.

حسینی گفت: در پایان این بازیها در بخش تیمی پس از اینکه تیم شهرستان های تهران با ۱۷ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، یزد با ۱۴ امتیاز نایب قهرمان شد و البرز هم با ۱۱ امتیاز عنوان سوم کسب کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در بخش انفرادی، امیر مهدی سهروردی، ابوالفضل انصاری، امیرمهدی میرزایی هر سه از شهرستانهای تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش دوبل نیز تیم های شهرستانهای تهران مقام اول،خوزستان مقام دوم و فارس و یزد مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در رقابت های دو و میدانی پسران دانش آموز با نیازهای ویژه کشور که در ماده های مختلف در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ورزشکاران هرمزگانی بیشترین مقام ها را از آن خود کردند.

حسینی اظهار داشت: در این مسابقات در ماده ۱۰۰ متر، “مهدی حاجی زاده” از هرمزگان برسکوی نخست ایستاد، “امیر سودایی” از همین استان در جای دوم قرار گرفت و “حیدر بهلولی” هم از خراسان رضوی سوم شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در ماده ۴۰۰ متر، مهرداد کرمی از‌ هرمزگان نشان طلا را به خود اختصاص داد، علیرضا میرانی از کرمان نشان نقره گرفت و سید محسن حسنی از خراسان رضوی هم به مدال برنز رسید.


حسینی افزود: در ماده ۱۵۰۰ متر هم علیرضا سالاری از هرمزگان قهرمان شد، ابوالفضل هوران از کرمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مهدی غلامی ازمازندران هم عنوان سوم کسب کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: درماده پرش طول، عرفان زرد کوهی از کرمان مدال طلا را برگردن آویخت، علی میرانی از همین استان صاحب نشان نقره شد و حبیب قزل هم از گلستان به مدال برنز بسنده کرد.


حسینی بیان داشت: در ماده ۲۰ متر دانش آموزان سندرمی، امیررضا جمشیدی از خراسان رضوی، امیرحسین شاهسونی از شهرستان های تهران و علیرضا هوشیاری از سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند و در پرش طول هم محمد حاتمی از ایلام اول شد، محمدرضا روستایی از خراسان رضوی و امیر حسین اعلایی از شهرستانهای تهران به صورت مشترک دوم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا