نوکیا از مدل جدید خانواده سریC رونمایی کرد

شرکت نوکیا پس از وقفه ای چندساله، دوباره از سال 2015 به عرصه تولید گوشی های موبایل باز گشت، اما اینبار تحت مدیریت شرکت چینی- چند ملیتی HMD-Global. این شرکت که تولید کننده گوشی ها و گجت های شرکت Apple نیز است، در چند سال اخیر مدل های موفقی را تحت برند نوکیا روانه بازار کرده است.

به گزارش سیناپرس، این مدل ها همگی در قیمت مقرون بصرفه و امکانات بالا به همراه بدنه ای مستحکم با یک دیگر اشتراک دارند. یکی از این مدل ها گوشی C32 از سری C است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

مشخصات و ویژگی های نوکیا C32

شرکت HMD دو روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه MWC 2023 از دو گوشی جدید سری C رونمایی کرد که یکی از آنها گوشی C32 است. نوکیا C32 اولین گوشی سری C این شرکت است که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین در پنل پشتی شاهد استفاده از شیشه هستیم و همین موضوع جذابیت آن را افزایش داده است. گوشی‌ نوکیا C32 از گواهی 52 IP بهره می‌برد که آن را در برابر گرد و غبار و پاشش قطرات آب مقاوم می سازد.

در پنل جلویی، این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند که مبتنی بر پنل LCD است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به بهره‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر سریع ۱۰ واتی اشاره کنیم که شارژ باتری را در مدت 45 دقیقه از 5 درصد به 75 درصد می رساند. بر اساس ادعای HMD، این گوشی از عمر باتری ۳ روزه بهره می‌برد که این یعنی با دوام باتری فوق‌العاده‌ای روبرو هستیم.

واحد دوربین دوگانه پشت نوکیا C32 روی یک ماژول مستطیلی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی در کنار یک واحد فلاش LED قرار گرفته است.به گزارش سیناپرس، این شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین جلو نیز در یک بریدگی قطره‌ای با تراز وسط در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

این دستگاه توسط یک چیپست هشت هسته ای با کلاک تا 1.6 گیگاهرتز همراه با 4 گیگابایت رم به بازار عرضه می شود، که با استفاده از رم مجازی تا 7 گیگابایت قابل افزایش است. گویا این مدل از 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و  همچنین تا 128 گیگابایت دیگر نیز حافظه داخلی آن قابل ارتقا است. این شرکت قول داده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی سه ماهه نوکیا C32 را دو سال ارائه کند.

به گزارش سیناپرس، مهمترین فاکتور این گوشی موبایل قیمت آن است که در حدود 110 یورو ارزش گذاری شده و بزودی نیز در بازار کشورمان نیز شاهد این مدل خواهیم بود.

مترجم:محمدزارعلی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا