رنو آسترال جدید روانه بازار می شود

شرکت خودروسازی فرانسوی رنو اعلام کرد: محصول جدید این شرکت با نام رنو استرال در اواخر امسال وارد بازارهای بریتانیا خواهد شد. این خودرو حدود ۴۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

به گزارش سیناپرس، نسخه جدید رنو آسترال تا پایان سال جاری وارد بازارهای اروپایی خواهد شد. به گفته شرکت رنو، مدل‌ های فوق دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی، چراغ‌های ال ای دی تطبیقی و دوربین دید عقب هستند.

گفته می شود این محصول جایگزین رنو Kadjar  شده و همچنین اولین مدل رنو است که تریم Esprit Alpine  را با الگوبر داری از خودروهای اسپرت این برند ارائه می‌ کند. مشتریان می توانند در صورت تمایل و با پرداخت هزینه ای بیشتر، چرخ‌ها را به ۲۰ اینچ ارتقا داده و امکاناتی همچون گرم کن صندلی  به‌ علاوه فناوری ‌های کمک راننده از جمله کروز کنترل تطبیقی را به خودروی خود اضافه کنند.

آسترال همچنین اولین محصول رنو است که از نسل سوم پلت فرم جدید CMF-CD که با همکاری شرکای اتحادیه میتسوبیشی و نیسان ساخته شده است، استفاده می کند که می تواند طیفی از پیشرانه های الکتریکی را در خود جای دهد.

سخنگوی رنو در این رابطه گفت: پلت ‌فرم جدید به کار گرفته شده در این محصول، رانندگی با آسترال را به یک لذت واقعی تبدیل می کند .

گفتنی است تمام نمونه ‌های ارائه شده به بازارهای بریتانیا از یک پیشرانه هیبریدی بنزینی جدید استفاده می ‌کنند که یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ بنزینی را با یک موتور الکتریکی جفت می ‌کند. این خروجی ترکیبی ۱۵۷ اسب بخار و ۱۹۶ اسب بخار، آلاینده کربنی بسیار کمی تولید می کند.

چراغ‌های جلوی C شکل، لوگوی جدید رنو، صفحه‌های لغزنده با الهام از نسخه های دو دیفرانسیله و رینگ‌های آلیاژی با قطر تا ۲۰ اینچ از جمله نشانه ‌های تعیین ‌کننده محصول جدید رنو هستند. به گزارش سیناپرس، رنو همچنین به‌طور قابل‌ توجهی به بازار های جهانی توجه داشته و  با معرفی این محصول جدید با تمرکز بر کیفیت مواد و فناوری پیشرفته، به ‌طور چشمگیری از نسل قبلی خود فاصله می‌ گیرد.

صفحه نمایش لمسی سرگرمی OpenR که در مدل های بالاتر این خودرو نصب شده است، به عنوان یکی از بزرگترین صفحه نمایش های موجود در بازار خودرو توصیف می شود که شامل یک صفحه نمایش 12.3 اینچی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.0 اینچی در یک پنل دیجیتال است. این صفحات برای جلوگیری از خط و خش با گوریلا گلس پوشانده شده اند.

مترجم: ناصر پورقدیمی

منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا