بازدید شهردار شیراز از پروژه مرکز داده بزرگ شهرداری شیراز

شهردار شیراز در بازدید از پروژه مرکز داده بزرگ شهرداری گفت: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، نوید روزها و اتفاقات خوبی را در آینده می‌دهد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی از پروژه مرکز داده بزرگ شهرداری و مرکز نوآوری شهرداری شیراز بازدید کرد.

شهردار شیراز در این بازدید اظهار کرد: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، نوید روزها و اتفاقات خوبی را در آینده می‌دهد.

او با اشاره به پروژه عظیم مرکز داده تصریح کرد: سالیانی است که متأسفانه بودجه درخوری برای پروژه مرکز داده به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرداری شیراز تخصیص نیافته، اما با اهتمام و پشتیبانی شورای اسلامی شهر شیراز، قرارداد این مرکز منعقد شده و شرکت پیمانکار موظف است براساس برنامه زمان‌بندی مفاد این قرارداد را عملی کند.

اسدی با تأکید بر لزوم حرکت به سمت شفافیت عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم امروز شهرداری شیراز، یکپارچه‌سازی سامانه‌ها در دوایر شهرداری و حرکت پیشرو در شهرداری الکترونیک است که منجر به شفافیت مالی و صرفه جویی خواهد شد.

شهردار کلان‌شهر شيراز همچنین گفت: با توجه به تأثیر بالای فناوری بر دانش روز، موتور محرک و اتاق فکر قسمتی از شهرداری، سازمان فاوا بوده و تحولات شهرداری باید از این حوزه آغاز و در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان تعریف شود.

رئيس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز نیز با تقدیر از حضور شهردار و اهتمام ویژه نسبت به پروژه‌‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در خصوص اهمیت پروژه رصدخانه شهری گفت: با توجه به تعدد سامانه‌ها در شهرداری شیراز و اهمیت پردازش اطلاعات، جهت ارائه گزارش به مدیران ارشد شهرداری نسبت به تصمیم‌گیری کلان در پروژه‌های شهری حائز اهمیت است.

محمدعلی علویان مهر همچنین تصریح کرد: مجموعه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با تمام توان پای کار مردم جهت تسریع در انجام امور مرتبط است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا