با امضای تفاهم نامه ای میان دانشگاه علم و فرهنگ و جامعه هتل داران ایران؛
هتلداران از خدمات آموزشی بهره مند می شوند

طبق تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و جامعه هتل داران ایران به منظور ارائه فعالیت های آموزشی و خدمات هتلی،آموزش هتل ها در تمامی زمینه های هتلداری به دانشگاه علم و فرهنگ محول شد.
به گزارش سیناپرس، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علم و فرهنگ باحضور دکتر مهدی باصولی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ،معاون فرهنگی و مشاور رئیس دانشگاه وهمچنین جمشید حمزه زاده رئیس جامعه حرفه ای هتلداران ایران ظهر روز گذشته 23اسفند ماه 1401 به امضا رسید.
گفتنی است، طبق این تفاهم نامه دانشگاه علم و فرهنگ متعهد است در صورت اعلام نیاز به آموزش هتل ها در تمامی زمینه های هتلداری، مدرس برای انجام آموزش به هتل ها معرفی کند. همچنین بستری مناسب برای برگزاری دوره های تخصصی آموزش هتلداری و کارگاه های تخصصی آموزشی هتلداری اعم از امکانات و ملاحظات اداری و امور دانشجویی و …را در دانشگاه، مهیا کند.
جامعه هتلداران ایران نیز  متعهد است برای اجرای دوره های تخصصی آموزش هتلداری و کارگاه های تخصصی آموزش هتلداری ضمن همکاری کامل در این خصوص، مدرسان با تجربه و فعال در حوزه هتلداری را به دانشگاه معرفی کند. همچنین در مناطق مختلف کشور هتل هایی برای ارایه تخفیفات مناسب فصلی به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا