بهترین داروها برای درمان کمردرد حاد بر اساس تجزیه و تحلیل علمی

کمردرد حاد یکی از علل شایع ناتوانی است. تحلیلی در مجله تحقیقات ارتوپدی بررسی کرد که کدام داروهای غیرافیونی برای درمان این بیماری بهترین هستند.

به گزارش سینا پرس فارس، این تجزیه و تحلیل که شامل همه کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده منتشر شده تا به امروز میباشد، نشان داد که شل‌کننده‌های عضلانی و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) می‌توانند به طور موثر و سریع علائم را کاهش دهند.

ترکیب NSAID ها و استامینوفن (همچنین به عنوان پاراستامول شناخته می شود) با بهبود بیشتری نسبت به NSAID ها به تنهایی همراه بود.

NSAID ها که داروهایی هستند که به طور گسترده برای تسکین درد، کاهش التهاب و کاهش دمای بالا استفاده می شوند، شامل داروهای بدون نسخه ایبوپروفن، آسپرین و ناپروکسن هستند. اینها با نام های تجاری معروف از جمله Advil، Motrin، Bayer و Aleve فروخته می شوند. تایلنول رایج ترین نام تجاری استامینوفن است.

این اولین گام در جهت بهینه سازی مدیریت کمردرد حاد است. با این حال، ویژگی های خاص بیمار مانند داشتن آلرژی و بیماری های همراه باید همیشه در نظر گرفته شود. تحقیقات بیشتر باید بر شناسایی نوع داروهایی متمرکز شود که نه تنها بهترین و سریع‌ترین تسکین درد را ارائه می‌دهند، بلکه کمترین میزان عود علائم را نیز نشان می‌دهند.

مترجم: الهام شارخی

منبع: scitechdaily

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا