حمایت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی

رییس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در رویداد سپیدار را برای شناسایی فعالان و دغدغه‌مندان واقعی حوزه سالمندی در کشور، با اهمیت ارزیابی و بر آمادگی این نهاد برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی تاکید کرد.

در رویداد سپیدار، کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی، بازنشستگی و صنعت طول عمر معرفی می‌شوند. در جریان برگزاری این رویداد (۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) در مرکز رویدادهای ۱۰۰ استارت‌آپ، ۱۰ استارت‌آپ‌ فعال حوزه سالمندی و بازنشستگی در ۱۰۰ دقیقه به ارایه و معرفی کسب‌وکار استارتاپی خود پرداختند.

مرکز درمان در منزل “امداد” جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در کنار ۹ استارت‌آپ دیگر فعال در این حوزه، کسب‌وکار استارتاپی خود را معرفی کرد.

دکتر حمید حمزه‌زاده رییس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در این رویداد را برای شناسایی فعالان و دغدغه‌مندان واقعی حوزه سالمندی در کشور و هم‌افزایی میان ظرفیت‌های درون و برون جهاددانشگاهی به منظور تلاش حداکثری برای حل مشکلات این حوزه، با اهمیت ارزیابی و بر آمادگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا