بهترین روش‌های مهاجرت به اسپانیا چیست؟

برای مهاجرت به اسپانیا روش‌های متفاوتی وجود دارد مانند استفاده از ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای سرمایه گذاری و غیره که هرکس می‌تواند بسته به شرایطی که دارد هرکدام از روش‌های موجود را برای مهاجرت به این کشور انتخاب کند.

برای مهاجرت به این کشور اروپایی در ادامه مقاله از سایت وکیل اسپانیا با ما همراه باشید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

یکی از آسان‌ترین راه‌های مهاجرت به اسپانیا مهاجرت تحصیلی است. برای تحصیل در اسپانیا باید از یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرش بگیرید و مدارک مورد نیاز را جمع‌ آوری کنید. سپس در مصاحبه سفارت اسپانیا شرکت کنید تا از این طریق بتوانید ویزای تحصیلی اسپانیا را دریافت کنید.

اگر قصد دارید برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به این کشور مهاجرت کنید، باید در آزمون ورودی با عنوان آزمون انتخابی شرکت کنید و نمره لازم قبولی این آزمون را کسب کنید.

باید بدانید که تحصیل کارشناسی در دانشگاه‌های اسپانیا نیازمند تسلط کافی بر زبان اسپانیایی است ولی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکترا اگر به زبان انگلیسی هم مسلط باشید، می‌توانید به مهاجرت به این کشور برای ادامه تحصیل در این دو مقطع گفته شده فکر کنید.

همچنین در طول تحصیل در این کشور می‌توانید به میزان حداکثر 20 ساعت در هفته نیز کار کنید و درآمد زایی کنید. اگر بعد از اتمام مدت زمان تحصیل خود در این کشور قصد ماندن در این کشور را دارید، باید به دنبال کار در این کشور باشید تا بتوانید ویزای کار این کشور را دریافت کنید و از این طریق ادامه اقامت خود در این کشور رقم بزنید.

اگر شما هم از علاقه‌مندان مهاجرت به اسپانیا هستید، اما از روش‌های متفاوت مهاجرت اطلاع کافی ندارید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در اینباره هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت وکیل اسپانیا سری بزنید. می‌توانید از قسمت تماس با وکیل اسپانیا با مشاورین سایت ارتباط بگیرید و سوالات خود را در این قسمت از آنان بپرسید. همچنین می‌توانید با وکلای باتجربه این مجموعه نیز مشورت کنید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار

اگر قصد دارید اقامت اسپانیا را از طریق ویزای کاری این کشور دریافت کنید، می‌توانید از طریق سایت‌های کاریابی اسپانیا استفاده کنید و از طریق این سایت‌ها شغلی را برای خودتان پیدا کنید. سپس از طریق کارفرمای اسپانیایی جاب آفر دریافت کنید تا بتوانید واجد شرایط دریافت ویزای کار شوید. برای کار در این کشور باید به زبان اسپانیایی تسلط کافی داشته باشید. مجوز کار این کشور تا 1 سال اعتبار دارد و تا زمانی که واجد شرایط باشید می‌توانید آن را تمدید کنید. بعد از گذشت 5 سال به شرط حضور دائم در اسپانیا می‌توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش‌های موجود برای مهاجرت به این کشور، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. با سرمایه گذاری در اسپانیا شرایط مهاجرت به این کشور و زندگی در آن برای شما فراهم خواهد شد. برای سرمایه گذاری در اسپانیا روش‌های متفاوتی وجود دارد مانند خرید ملک، خرید اوراق قرضه، خرید سهام و یا ثبت شرکت که با انتخاب هرکدام از روش‌های سرمایه گذاری می‌توانید اقامت این کشور را داشته باشید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی

می‌توانیم بگوییم ویزای تمکن مالی اسپانیا یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای افرادی است که قصد زندگی در این کشور را دارند یا به دنبال بازنشستگی در این کشور هستند. ویزای تمکن مالی به این معنی است که فرد می‌تواند بدون کسب درآمد در اسپانیا، از پس شرایط مالی خویش برآید.

برای اقدام مهاجرت از این روش باید ابتدا درآمد غیرفعال تضمین شده مانند پس انداز بانکی یا درآمد بازنشستگی خود را اثبات کنید. برای مثال افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید به ازای هر عضو خانواده خود، مبلغی حدود 20 هزار یورو در حساب خود در ایران داشته باشند و باید اثبات کنند که حقوق ماهیانه آن‌ها حداقل مبلغ 3000 یورو در ماه است. طبق این روش بعد از گذشت 5 سال تمدید اقامت، می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به اسپانیا مهاجرت از طریق ازدواج است. برای مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج باید با یک شهروند اسپانیایی ازدواج کنید و یک سال در قلمرو اسپانیا با همسر خود زندگی کنید. بعد از گذشت یکسال، شما شرایط ثبت ملیت اسپانیایی را خواهید داشت و از این طریق می‌توانید ملیت اسپانیایی خود را دریافت کنید. لازم است بدانید برای درخواست شهروندی اسپانیا باید آزمون‌های زبان CCSE و DELE را بگذرانید.

رپورتاژ آگهی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا