بهینه‌سازی سامانه‌ها و وب‌سایت دانشگاه شیراز

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز گفت: بهینه‌سازی سامانه‌ها و وب‌سایت دانشگاه شیراز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر حامد تقوایی، در جمع خبرنگاران از تشکیل کارگروه روابط عمومی الکترونیک برای بهینه‌سازی سامانه‌ها و وب‌سایت دانشگاه خبر داد.

تقوایی با بیان این مقدمه که روابط عمومی الکترونیک، فن تلفیق فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی با روش‌های کلاسـیک روابـط عمـومی است که برای بهینه‌سازی فرآیندها، خلق راهکارهـای تـازه در زمینه‌ی توسـعه اطـلاع‌رسـانی داخلـی و خارجی کاربرد ویژه‌ای در عصر حاضر دارد، اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه شیراز باتوجه به اهمیت و اولویت حوزه‌ی روابط عمومی الکترونیک و باهدف بهینه‌سازی سامانه‌های دانشگاه شیراز به خصوص وب سایت، پس از نظرسنجی از دانشکده‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه، جلسه‌های متعددی را با مجریان سایت فعلی دانشگاه، متخصصان و کاربران این حوزه و همین‌طور اعضای هیأت‌رئیسه و مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه برگزار کرده است.

او ادامه داد: حاصل این نشست‌‌ها، ارزیابی همه‌جانبه‌ی روابط عمومی الکترونیک دانشگاه و بررسی مشکلات و نواقص وب‌سایت فعلی دانشگاه بوده است که برای حل مشکلات و ارتقای آن برنامه‌ریزی شده است.

به‌گفته‌ی تقوایی بهینه‌سازی گرافیک سایت دانشگاه، رابط کاربری و وب‌سایت انگلیسی و عربی دانشگاه ازجمله اولویت‌های پیش روی کارگروه است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز همچنین یادآور شد که در دوماه گذشته، به‌منظور دسترسی هرچه سریع‌تر و آسان‌تر جامعه‌ی مخاطب به اخبار، رویدادها و دستاوردهای دانشگاه، شبکه‌های مجازی دانشگاه شیراز گسترده‌تر شده و کانال‌های روابط عمومی دانشگاه در برنامه‌های واتساپ، ایتا، بله و روبیکا راه‌اندازی و فعال شده است که درمجموع بیش‌از شش‌هزار نفر در این شبکه‌ها عضویت گرفته‌اند. همچنین صفحه‌ی رسمی دانشگاه شیراز در اینستاگرام (به‌نشانی shirazu.pr) با طراحی جدید و بیش‌از ده هزار دنبال‌کننده فعالیت خود را پی گرفته است.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا