گزارش تصویری از عجیب ترین دوچرخه های جهان

در حال حاضر گزینه های زیادی در دوچرخه های مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا به کار رفته است که نه تنها لذت دوچرخه سواری را بیش تر می کند بلکه سرعت دوچرخه ها را نیز بسیار افزایش می دهد. می توان از جدیدترین این تکنولوژی های به کار رفته در دوچرخه ها به گزینه هایی مانند هیبریدهای الکتریکی، استفاده از تبدیل های بهتر به منظور بهره بردن از ارگونومی های بهتر و… اشاره کرد. در ادامه به معرفی 6 دوچرخه شگفت انگیز جهان می پردازیم

می توان از جدیدترین این تکنولوژی های به کار رفته در دوچرخه ها به گزینه هایی مانند هیبریدهای الکتریکی، استفاده از تبدیل های بهتر به منظور بهره بردن از ارگونومی های بهتر و… اشاره کرد

دوچرخه الکتریکی VANMOOF که به قیمت سه هزار دلار به بازار عرضه می شود مجهز به سیستم جی پی اس و باتری یک پارچه و بسیار محکمی است که طراحی آن بسیار ظریف است.

دوچرخه CERV که طراحی ظاهری و کمک فنرهای به کار رفته در آن متفاوت از باقی دوچرخه ها است به همین دلیل عادت کردن به راندن آن ممکن است کمی زمان ببرد. این دوچرخه می تواند در جاده شکل ظاهری خود را متناسب با وضعیت دوچرخه سوار تغییر داده و به این ترتیب امنیت او را تضمین کند.

دوچرخه One-77 Coupe با قیمتی معادل با 2 میلیون دلار به عنوان گران ترین دوچرخه جهان شناخته شده است. این دوچرخه در بردارنده مجموعه به هم پیوسته ای از حسگر ها، سیستم کامپیوتری بسیار پیشرفته و قاب فیبر کربن جدیدی است که وزن دوچرخه را بسیار کم کرده است.

دوچرخه unstealable که چنانچه از نام آن پیداست غیر قابل دزدیدن است. این دوچرخه از بخشی از بدنه خود به عنوان قفل استفاده می کند. سازنده این دوچرخه آن را ضد سرقت می داند زیرا اگر فردی بخواهد این دوچرخه را به سرقت ببرد باید قسمتی از بدنه آن را ببرد. به این ترتیب این دوچرخه عملا بی استفاده خواهد شد.

دوچرخه Sada که به عنوان دوچرخه تاشو معروف است به نحوی طراحی شده است که کاربر بعد از استفاده می تواند آن را کاملا خم کرده و به اندازه یک چتر در بیاورد.

دوچرخه INgSOC هیچ پره یا زنجیره ای ندارد. زاویه اصلی بدنه این دوچرخه رو به بالا و به سمت راننده است. بدنه این دوچرخه نیز از پلیمر کربن ایجاد شده است.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا