ارائه مجازی روش‌های نوین نگهداری دارایی‌های فیزیکی در صنایع

دکتر نوید نصر، دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی، لزوم افزایش توجه به تولیدات داخلی و کسب‌وکارها بیش از پیش احساس می‌شود، درباره جزئیات این کنفرانس اظهار کرد: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که با عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" نامگذاری شده است و همچنین همزمان با افزایش سطح تولید و رونق کسب‌وکارهای داخلی، باید روش‌های نوین نگهداری دارایی‌های فیزیکی با توجه به وجود شرایط تحریم را مد نظر قرار داد که یکی از اهداف اصلی انجمن نگهداری و تعمیرات ایران در برگزاری این کنفرانس است.
 
دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات ادامه داد: ما در چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات تلاش کردیم فرصتی را با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته بین‌المللی فراهم کنیم تا موضوعات روز در این زمینه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد و راهکارهای مورد نیاز مطرح شود.

دکتر نصر با بیان اینکه این کنفرانس زمینه قرابت روابط و همفکری صنعتگران، پژوهشگران و محققان و دانشگاهیان را فراهم می‌کند، گفت: به دلیل شرایط کرونا امسال این کنفرانس به صورت مجازی در تاریخ ۲۱ و ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به چهار برنامه اصلی این کنفرانس گفت: حضور سخنرانان کلیدی از جمله مقامات ارشد کشوری مرتبط با حوزه نگهداری، رؤسای دانشگاه‌های صنعتی کشور و همچنین پروفسور Crespo Marquez رییس انجمن ملی توسعه مهندسی نگهداری در اسپانیا (INGEMAN) و استاد دانشگاه سویل اسپانیا در افتتاحیه این نمایشگاه، اولین برنامه کنفرانس است.

دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات تصریح کرد: کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته این حوزه و همچنین نشست‌های تخصصی در حوزه‌های کلان ملی و در ارتباط با صنایع مختلف شامل نفت و گاز و پتروشیمی، دفاعی، حمل و نقل، زیرساخت، صنایع معدنی، فولاد و نیروگاه در این کنفرانس برگزار می‌شود.

دکتر نصر ادامه داد: در این پنل‌ها از صاحب‌نظران و اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف و صنایع دعوت به عمل می‌آید تا در یک فضای هم‌اندیشی، دستاوردها و چالش‌های روز حوزه نگهداری مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری اولین تور صنعتی علمی به صورت مجازی در این کنفرانس، گفت: این تور کارگاه‌محور با مشارکت و همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات خاطرنشان کرد: محورهای این کنفرانس صنایع بالادست، صنایع پایین‌دست، پتروشیمی، اکتشاف، حفاری، استخراج، پخش و در حوزه حمل و نقل در زمینه حمل و نقل دریایی، هوایی، ریلی و زمینی و در حوزه زیرساخت مباحث مسکن، ساختمان و شهرسازی منابع طبیعی و در حوزه صنایع معدنی و فولاد نیز مباحث مرتبط با صنایع معدنی و فولاد و در حوزه نیرو برق و در حوزه انرژی آب و آبفا و همچنین توزیع مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

دکتر نصر خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور همه افراد دغدغه‌مند و صاحبنظران در این حوزه در چهاردهمین کنفرانس نگهداری و تعیمرات ایران، شاهد ارتقاء فرهنگ تعالی نگهداری و رشد روزافزون آن در صنایع کشور باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا