استفاده از ماسک در دانشگاه هاروارد اجباری شد

به گزارش هاروارد کریسمون، با توجه به ادامه شیوع سویه دلتا کرونا ویروس، دانشگاه هاروارد اعلام کرد که مجددا استفاده از ماسک در این دانشگاه اجباری شده است.در این راستا تمامی افرادی که به دانشگاه هاروارد مراجعه می‌کنند، باید در محیط‌های داخلی از ماسک استفاده کنند.

این قانون بدون در نظر گرفتن شرایط واکسیناسیون اعلام شده است. چراکه سویه دلتا کرونا ویروس در آمریکا نیز به طور سراسری در حال شیوع است.

دانشگاه هاروارد در ماه مه اعلام کرد که تمامی دانشجویان، اساتید و کارکنان باید در برابر کووید-۱۹ واکسینه شوند تا این دانشگاه برای ترم آتی بازگشایی شود.

این دانشگاه از ۱۵ ژوئیه، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای افراد واکسینه شده را لغو کرد و افرادی که واکسینه نشده‌اند، همچنان ملزم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.دانشگاه هاروارد در طول دوران شیوع کرونا و آموزش مجازی، از دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می‌کنند، پرسنل و کارمندانی که به دانشگاه بازگشته‌اند، سه بار در هفته تست کرونا میگرفت.

همچنین از آن دسته از دانشجویانی که در خوابگاه زندگی نمی‌کنند ولی مجاز به حضور در دانشگاه هستند نیز به طور منظم تست کرونا گرفته می‌شد.

"آلان گاربر"(Alan Garber) از مسئولان دانشگاه هاروارد گفت: هزاران ساعت کار برای انجام برنامه‌ریزی‌های مربوط به بازگشت دانشجویان به دانشگاه صرف شده است. اما ما می‌دانیم که جامع‌ترین و بهترین برنامه‌ریزی‌ها نیز خطرات مرتبط با کووید-۱۹ را کاملا از بین نمی‌برد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا