درخواست ۲۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه در دوشنبه‌های استارتاپی

مرضیه شاوردی روز دوشنبه در چهاردهمین رویداد دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع جذب سرمایه کسب و کارهای نوپا در حوزه مدیریت بهینه مصرف برق، آب و انرژی افزود: تاکنون صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۳ رویداد استارتاپی در حوزه های سلامت اینترنت اشیا، ورزش، آموزش کالاهای پرمصرف و دارو و فرآورده های دارویی برگزار کرده است. در این رویداد نیز ۶ استارتاپ حوزه بهینه مصرف برق و انرژی حضور دارند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۷۸ استارتاپ را در دوشنبه های استارتاپی داشتیم که در این رویداد ها طرح های خود را برای جذب سرمایه به سرمایه گذاران معرفی کرده اند.

شاوردی یادآور شد: از ۷۸ استارتاپی که تاکنون طرح‌های خود را ارائه کرده‌اند، ۲۸ درصد آنها یعنی ۲۲ طرح به سرپرستی مدیران عامل زن یا با همکاری افراد کلیدی تیم که زنان بودند، انجام شده است.

وی گفت: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی استارتاپ ها درخواست جذب سرمایه در این رویدادها شده است که تعدادی موفق به جذب سرمایه شده اند و تعدادی نیز در حال انجام است.

شاوردی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی تمام تلاش خود را با طراحی و ارایه خدمات مختلف برای توسعه زیست بوم نوآوری و زیست بوم استارتاپی کشور قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری با خدمات سرمایه گذاری سعی دارد سرمایه گذاران با ریسک پذیری کمتری وارد این حیطه شوند. سرمایه گذاران در صورتی که به طور مثال با ۲۰ درصد وارد سرمایه گذاری بر روی طرحی شوند، صندوق این اطمینان را به آنها می‌دهد که ۸۰ درصد مابقی را صندوق نوآوری شکوفایی از طریق سرمایه‌گذاری حمایت خواهد کرد.

صندوق نوآوری و شکوفایی از ابتدای سال رویدادهایی با عنوان «دوشنبه‌های استارتاپی» برگزار می‌کند که هدف آن، شناسایی استارتاپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران علاقمند است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا