تجمع جهانی مدل‌های کلاسیک دوج وایپر

دوج وایپر یکی از برترین محصولات تاریخ خودروهای عضلانی یا ماسل کارها به‌حساب می‌آید. این غول آهنین برای چندین نسل توانسته است تا توجه رسانه‌ها و کاربران را به خود جلب کند. امروزه نام وایپر به‌عنوان یک نام کلاسیک شناخته می‌شود و به همین دلیل نیز تعداد زیادی از مدل‌های کلاسیک قدیمی این محصول در جهان وجود دارند.

شرکت دوج به‌عنوان تولید کننده این خودرو قصد دارد تا یک همایش ویژه را برگزار کرده و خانواده وایپر را به خانه فرابخواند. بر اساس این برنامه، فضایی به مساحت 9300 متر در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده خواهد شد تا موزه‌داران شخصی و دارندگان مدل‌های کلاسیک وایپر بتوانند به دور هم جمع شوند.

به‌این‌ترتیب یک موزه ویژه از این خودروی کلاسیک نیز شکل خواهد گرفت تا همگان بتوانند تاریخچه این خودروی ویژه را به‌صورت زنده مشاهده کنند. همچنین یک حراج ویژه نیز برای این مدل‌های کلاسیک انجام خواهد شد که تاریخ آن روز 21 ماه مارس تا 13 آوریل تعیین شده است و دوستداران این خودرو می‌توانند در میشیگان آمریکا یک رویداد تاریخی را تجربه کنند.

این خودرو از سال 1992 تولید شده است و یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت دوج به‌حساب می‌آید. بااین‌وجود وایپر همواره زیر سایه غول‌های ایتالیایی قرار داشته است درحالی‌که از نظر خروجی و توان موتور چیزی از آن‌ها کم نداشته است. باید دید که آینده این محصول به کجا خواهد کشید ولی در هر حال رخدادهایی از این دست می‌توانند نشان بدهند که این خودروی کلاسیک در نوع خود هواداران پر و پا قرصی دارد.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا