برگزیدگان بخش خصوصی یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهائی معرفی شدند

به گزارش ایرنا ، در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهائی و اولین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی جایزه شرکت خصوصی پیروز به محمد مختارزادگان از شرکت دما آرا سبز صنعت در استان فارس با طرح ساخت دستگاه دراگن جهت مقابله با سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغی تعلق گرفت.

این جایزه حاوی 250 میلیون ریال جایزه نقدی و بورس تحصیلی از موسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان است.

همچنین جایزه شرکت پندارکوشک ایمن به مریم حجتی از شرکت یکتا صنعت ناجی در استان اصفهان با طرح دستگاه سونوگرافی پرتابل تعلق گرفت.

این جایزه حاوی سه سکه بهار آزادی بود و در آخر جایزه شرکت شناسا ( پیشگامان سرمایه ایمن سرمایه پاسارگاد) ، به حجت نادری مشکین از استان خراسان رضوی با طرح تولید پوست مصنوعی زنده با استفاده از تکنولوژی سلول های بنیادی تعلق گرفت. این جایزه حاوی 20 هزار سهم بانک پاسارگاد و پنج سکه بهار آزادی بود.

همچنین رامین یزدان پرست از استان خراسان رضوی با طرح تریال فریم مولتی پاور برنده جایزه شرکت شناسا به اندازه پنج هزار سهم بانک پاسارگاد و یک سکه بهار آزادی شد.

کریم غفاری از استان اصفهان با طرح سامانه روبو گل (ربات تشخیص و برداشت در گلخانه ) ، برنده جایزه شرکت شناسا به اندازه پنج هزار سهم بانک پاسارگاد و یک سکه بهار آزادی شد.

یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهائی و اولین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی روز شنبه در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی شروع به کار کرد و عصر دوشنبه به کار خود پایان داد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا