کنفرانس بین المللی مدیریت گردشگری در سریلانکا برگزار می شود

 مقالات پذیرفته شده به سه روش شفاهی، تصویری و پوستر قابل ارائه هستند. تمامی مقالات پذیرفته شده درEBSCO,SSRN, AMICUS نمایه و چکیده مقالات در کتابچه کنفرانس چاپ می شوند و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده خواهند شد.

بعد از پایان کنفرانس به ارائه دهندگان، گواهی داده خواهد شد. این کنفرانس فرصتی است تا پژوهشگران به بحث و بررسی و تبادل اطلاعات، در صنعت مدیریت گردشگری ومسائل و مشکلات کنونی آن  بپردازند.

از محققین، دانشگاهیان، مدیران صنعت گردشگری،سیاست گذاران صنعت گردشگری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دعوت می شود تا مقالات خود را با موضوعات زیر به کنفرانس ارسال کنند:

گردشگری- اقتصاد گردشگری- مدیریت بازاریابی گردشگری- گردشگری تفریحی و اوقات فراغت-آموزش گردشگری و توسعه اقتصادی گردشگری  – حمل و نقل و تدارکات گردشگری- سیاست گردشگری ملی و منطقه ای – مدیریت هتل و بازاریابی- بازاریابی آژانس های مسافرتی و توره- سازمان گردشگری بین المللی و نقش گردشگری پایدار توسعه گردشگری – سیاست و مدیریت دولتی برنامه ریزی توسعه گردشگری -بازاریابی آژانس های مسافرتی  –  دولت محلی و توسعه گردشگری پایدار  – رضایت مشتری در گردشگری –   منابع انسانی در مهمان نوازی و خدمات گردشگری – فناوری و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت- گردشگری ورزشی – مدل سازی سیاست گردشگری و تغییرات آب و هوایی – گردشگری اقتصادی-اجتماعی –گردشگری و رسانه های اجتماعی- بازاریابیی در گردشگری –گردشگری فرهنگی-گردشگری و جامعه-
 

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات : 9 تیر ماه 1394 (30 جون 2015)

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : 8شهریور ماه 1394 (30اگوست 2015)

تاریخ اعلام نتایج: 5 روز بعد از ارسال مقالات

تاریخ ثبت نام : 8 مرداد 1394 (30 جولای)

تاریخ برگزاری کنفرانس: 18-16 نوامبر 2015 (27-25 آبان 1394)

 آدرس الکترونیکی جهت ارسال چکیده مقالات :

icthm3000@gmail.com

 

آدرس الکترونیکی جهت ارسال اصل  مقالات :

cheerslanka@gmail.com

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس مراجعه کنند

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا