سرمایهگذاری گسترده هواوی در افزایش کیفیت و نوآوری محصولاتش
به گزارش سیناپرس به نقل از زومیت، هواوی در حال حاضر رشد قابل توجهی در توسعهی سبد محصولات و افزایش فروش تجربه میکند. قرارگیری این شرکت در ردهی سوم بزرگترین تولیدکنندهی گوشی هوشمند در جهان گواه این مدعا است. اما گسترش فعالیت و عرضهی محصولات جذاب و مجهز به قابلیتهای منحصربهفرد، نیازمند برنامهریزی دقیق و افزایش سرمایهگذاری در بخش تحقیق و توسعه است که مدیران منطقهی خاورمیانه و شمال آفریقا هواوی طی نشستی با خبرنگاران، به تشریح این موضوع پرداختند.
هواوی تمهیدات زیادی برای حضور قوی و گسترده در بازارهای مختلف جهان اندیشیده است. هواوی طبق آخرین آمار موجود، با سرمایهگذاری سالانه ۸.۵ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعهی خود، نهمین شرکت بزرگ و پنجمین شرکت بخش فناوری در زمینهی سرمایهگذاری در تحقیق و توسعه است. هواوی طی ۱۰ سال گذشته بیش از ۴۵ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعهی خود سرمایهگذاری کرده که این آمار بیشتر از هزینهی اپل طی بازهی زمانی مشابه در بخش R&D است.
هواوی در راستای توسعهی فناوریهای جدید و افزایش میزان نوآوری محصولات خود، ۱۵ مرکز تحقیق و توسعه در سرتاسر جهان تأسیس کرده است. بیش از ۱۸۰ هزار نفر در مراکز هواوی مشغول به کار هستند که ۴۵ درصد آنها (۷۹ هزار نفر) در بخش تحقیق و توسعه فعالیت میکنند. شهرهای مسکو، سانفرانسیسکو، پاریس، لندن، مونیخ و توکیو میزبان بزرگترین مؤسسات تحقیق و توسعهی هواوی هستند که وظایفی همچون توسعهی تکنولوژیهای جدید، ارتقاء تجربهی کاربری و بهبود طراحی را بر عهده دارند.
توسعهی پردازندهی کرین ۹۷۰ با تجهیز به موتور و الگوریتمهای هوش مصنوعی، یکی از بزرگترین دستاوردهای بخش تحقیق و توسعهی هواوی بوده است. مدیران هواوی در ادامه از تلاش هواوی در برقراری ارتباط بین تمامی دستگاهها در شبکهای واحد خبر دادند که در نهایت به دنیایی متصل منجر خواهد شد.
اما توسعهی فناوریهای جدید تنها هدف هواوی نیست و بهبود مداوم کیفیت محصولات نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد. هواوی در حال حاضر با دریافت تأییدیه بیش از ۶۷۰ استاندارد کیفیت، قدم بزرگی در بخش ارتقای کیفیت محصولات خود برداشته است و به گفتهی مدیران این شرکت، این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
No tags for this post.