گزارش ویدئویی از دستکش لیزری

آخرین پروژه شرکت پاتریک پریب (Patrick Priebe) ساخت دستکش آلومینیومی لیزری بوده که Laser Gadgets نامیده می شود . این دستکش لیزری دارای برخی از قدرت های خاص در بخش کف دست و یا بالای پنجه است .

پاتریک پریب (Patrick Priebe) با استفاده از این دستکش قادر است لیزر را از کف دست خود با قدرتی کافی پرتاب کند که توانایی ترکاندن یک بادکنک و یا آتش زدن یک تکه چوب را داشته باشد . همچنین او قادر است اشعه لیزر را از پنجه خود نیز خارج کرده و صفحه کوچک آلومینیومی را از آن شلیک کند . علاوه بر آن ، این دستکش توانایی شلیک گلوله مقوایی و پلاستیکی را نیز دارد .

این دستکش لیزی بسیار قابل توجه بوده به طوری که دارای یک لیزر آبی با قدرت 700 میکرو وات (mW) است  که از کف دست دستکش شلیک شده و با خم کردن دست فعال می شود  و دیگری لیزری قرمز با قدرت 300 میکرو وات (mW)  است که از بالای پنجه دستکش خارج شده  و از طریق یک سیستم هدایت کننده ،  کنترل می شود .

پاتریک پریب در ساخت این دستکش از آلومینیوم استفاده کرده و آن را با اسپری رنگ ، قرمز متالیک کرده است و برای ساخت بخش داخلی و مکانیزم شلیک دستکش فلز برنج را به کار برده است . پریب به گونه ای با ساخت این دستکش ، کاربرد آن را در فیلم جدید انتقام جویان عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) پش بینی کرده  است . لازم به توضیح است که مراحل ساخت  این دستکش تنها در حدود سه هفته طول کشیده است .

لازم به ذکر است که پریب در نظر دارد تا این دستکش را برای فروش وارد بازار کند و به همین منظور اعلام کرد که قصد دارد تا آیتم های منحصر به فرد دیگری نیز به آن بیافزاید .

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا