سومین جشنواره آلو در حیدره قاضی خان برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: سومین جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی‌خانی از روستاهای هدف گردشگری شهرستان بهار جمعه ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار افزود: سومین جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی‌خانی از روستاهای شهرستان بهار جمعه ۲۰ مهرماه با همکاری فرمانداری، بخشداری، جهادکشاورزی، اداره میراث‌فرهنگی شهرستان، دهیاری و شورای اسلامی و اهالی این روستا برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: این رویداد گردشگری با هدف آشنایی گردشگران و مردم با آداب رسوم روستای حیدره قاضی‌خان و نیز ارتباط مستقیم و بدون واسطه مصرف‌کننده با تولیدکننده و آشنایی با محصولات و تولیدات و نیز صنایع‌دستی روستا برگزار خواهد شد.

او گفت: جمعه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ این روستا با یک رویداد شاد گردشگری همراه با اجرای هلپرکی گروه کردهای روستا و‌ عرضه محصولات بومی میزبان گردشگران خواهد بود.

گزارش: سمیرا معارفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا