تربیت کارشناس تخصصی اکوسیستم با رویکرد ارزشگذاری در کیمیا پلاس 3

با حمایت دفتر توسعه زیر ساخت زیست بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، طرح کیمیا پلاس به منظور پرورش کارشناسان تخصصی اکوسیستم نوآوری برگزار خواهد شد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، کیمیا کالج با هدف پرورش نیروی انسانی اکوسیستم نوآوری با رویکرد فعالیت کارشناسی و تخصصی از سال ۹۶ تاکنون، هفت دوره کیمیا و دو دوره کیمیا پلاس را با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری برگزار کرده است.

 دو دوره اخیر کیمیا پلاس با همکاری دفتر توسعه زیر ساخت های زیست بوم نوآوری اجرا شده است و در طول برگزاری دوره های گذشته به بازخوردهای مثبت زیادی از ورود دانش آموختگان طرح به اکوسیستم مبنی بر اثرگذاری طرح دریافت می شد.

 از طرفی نهادهای اکوسیستم و همچنین دانش آموختگان طرح اذعان داشتند که برای فعالیت در سطوح تخصصی نیاز به آموزشهای پیشرفته تر با هدف کار تخصصی در اکوسیستم دارند. از این رو از سال‌های گذشته این نیاز شناسایی شد و پس از برگزاری دو دوره کیمیا پلاس دوره پیش رو به عنوان سومین دوره کیمیا پلاس در جهت پرورش کارشناس تخصصی اکوسیستم با رویکرد ارزشگذاری آماده شده است. این دوره ویژه ۵۰ نفر از کارشناسان و راهبران فعال در زیر ساختهای زیست بوم نوآوری در ۱۲۰ ساعت و تقریبا ۱۳ سرفصل آموزشی برگزار خواهد شد. 

شرایط شرکت کنندگان دوره

سن متقاضیان ترجیحا کمتر از ۳۵ سال

ترجیحا دارای مدرک تحصیلی و تجربه مرتبط

شرایط برگزاری دوره

مدت زمان برگزاری دوره : حدود ۱۲۰ ساعت

بازه زمانی اجرای دوره : سه هفته غیر متوالی برگزاری یک هفته در هر یک از ماه های آذر، دی و بهمن سال جاری

نحوه آموزش: حضوری در محل معاونت علمی و فناوری به همراه ارائه گواهی معتبر

نحوه پرداخت هزینه: ۷۰ درصد مبلغ با حمایت معاونت علمی و فناوری و ۳۰ درصد مبلغ توسط متقاضی

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02140884853 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا