فراخوان دریافت طرح رویداد استارتاپ دموی تجهیزات پزشکی، فناوری نانو و انرژی

رویداد فناورانه استارتاپ دموی تجهیزات پزشکی، فناوری نانو و انرژی به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار می‌شود.
به گزارش سینا، رویداد استارت آپ دموی تجهیزات پزشکی، به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در راستای حمایت از کسب و کار‌های فناورانه، دانش بنیان و نوپا و استارتاپ ها، به منظور جذب سرمایه گذار، به صورت حضوری در استان تهران برگزار می‌شود. این رویداد فناورانه فرصتی ارزشمند برای فناوران و نوآوران فراهم می‌آورد تا از ارتباط با سرمایه‌گذاران، شبکه‌سازی با متخصصان صنعت و دریافت بازخورد تخصصی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که ایده‌های اولیه باید حداقل به مرحله ساخت نمونه اولیه محصول/ خدمات رسیده باشند. فناوران و شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان می‌توانند در حوزه تجهیزات پزشکی در محور‌های طراحی، ساخت و بومی سازی تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و اپلیکیشن‌ها در پزشکی، هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی، توانبخشی و فیزیوتراپی، فناوری نانو در پزشکی و رباتیک پزشکی اقدام به ارسال طرح‌های خلاقانه خود بنمایند.

گفتنی است، فناوران منتخب در این رویداد علاوه بر جوایز نقدی مشمول حمایت‌های زیرساختی، خدمات توسعه کسب و کار و تجاری سازی و بازاریابی محصول و خدمات از جانب شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خواهند شد.

از تمامی صاحبان ایده، فناوران، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مذکور دعوت می‌شود تا طرح‌های خود را حداکثر تا تاریخ ۱۸ مهرماه، از طریق تارنمای رویداد به نشانی ideasbazaar.ir/startup-demo ارسال نمایند.

فراخوان دریافت طرح رویداد استارتاپ دموی فناوری نانو
رویداد فناورانه استارتاپ دموی فناوری نانو به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار می‌شود.

رویداد استارت آپ دموی فناوری نانو، به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در راستای حمایت از کسب و کار‌های فناورانه، دانش بنیان و نوپا و استارتاپ ها، به منظور جذب سرمایه گذار، به صورت حضوری در استان تهران برگزار می‌شود. این رویداد فناورانه فرصتی ارزشمند برای فناوران و نوآوران فراهم می‌آورد تا از ارتباط با سرمایه‌گذاران، شبکه‌سازی با متخصصان صنعت و دریافت بازخورد تخصصی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که ایده‌های اولیه باید حداقل به مرحله ساخت نمونه اولیه محصول/ خدمات رسیده باشند. فناوران و شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان می‌توانند در حوزه فناوری نانو در محور‌های فناوری نانو، پلاستیک و پلیمر، صنایع فلزی، تجهیزات صنعتی، مواد شیمیایی و بسته بندی اقدام به ارسال طرح‌های خلاقانه خود بنمایند.

گفتنی است، فناوران منتخب در این رویداد علاوه بر جوایز نقدی مشمول حمایت‌های زیرساختی، خدمات توسعه کسب و کار و تجاری سازی و بازاریابی محصول و خدمات از جانب شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خواهند شد.

از تمامی صاحبان ایده، فناوران، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مذکور دعوت می‌شود تا طرح‌های خود را حداکثر تا تاریخ ۱۹ مهرماه، از طریق تارنمای رویداد به نشانی ideasbazaar.ir/startup-demo ارسال نمایند.

فراخوان دریافت طرح رویداد استارتاپ دموی انرژی

رویداد فناورانه استارتاپ دموی انرژی به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار می‌شود.

رویداد استارت آپ دموی انرژی، به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در راستای حمایت از کسب و کار‌های فناورانه، دانش بنیان و نوپا و استارتاپ ها، به منظور جذب سرمایه گذار، به صورت حضوری در استان تهران برگزار می‌شود. این رویداد فناورانه فرصتی ارزشمند برای فناوران و نوآوران فراهم می‌آورد تا از ارتباط با سرمایه‌گذاران، شبکه‌سازی با متخصصان صنعت و دریافت بازخورد تخصصی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که ایده‌های اولیه باید حداقل به مرحله ساخت نمونه اولیه محصول/ خدمات رسیده باشند. فناوران و شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان می‌توانند در حوزه انرژی در محور‌های بهینه سازی مصرف انرژی با استفاده از فناوری‌های نوین، فناوری‌های نوین در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، هوشمندسازی انرژی، ذخیره سازی انرژی و تولید انرژی اقدام به ارسال طرح‌های خلاقانه خود بنمایند.

گفتنی است، فناوران منتخب در این رویداد علاوه بر جوایز نقدی مشمول حمایت‌های زیرساختی، خدمات توسعه کسب و کار و تجاری سازی و بازاریابی محصول و خدمات از جانب شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خواهند شد.

از تمامی صاحبان ایده، فناوران، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مذکور دعوت می‌شود تا طرح‌های خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ مهرماه، از طریق تارنمای رویداد به نشانی ideasbazaar.ir/startup-demo ارسال نمایند.

مشارکت در این رویداد، نه تنها فرصتی برای معرفی و تجاری‌سازی ایده‌ها فراهم می‌کند، بلکه گامی مؤثر در جهت پیشرفت علمی و فناوری کشور است. با حضور در استارت آپ دمو، در ساختن آینده فناوری ایران سهیم شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا