استعدادیابی در بنیاد شهید با مشارکت دانشگاه شریف

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه طرح استعدادیابی، مهارت آموزی و توان‌افزایی دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خانواده‌های شاهد و ایثارگران با عنوان «راهبران کارآفرین آینده» بین معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثاگران و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رسید.

به گزارش سیناپرس، معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثاگران روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه طرح استعدادیابی، مهارت آموزی و توان‌افزایی دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای ارتقاء سطح علمی و توانمندسازی مهارتی دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شاهد و ایثارگر تاثیرگذار است.

مجتبی مدرس‌زاده افزود: تفاهم کلی برای حدود ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شاهد و ایثارگر در نظر گرفته شده که در مرحله اول این طرح ۹ هزار نفر در آزمون استعدادسنجی شرکت می‌کنند و بعد از آزمون استعدادیابی ۲ هزار نفر از منتخبان این افراد در کلاس توانمندسازی آنلاین و حضوری شرکت می‌کنند تا به عنوان رهبران اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر بتوانند تاثیرگذار در جامعه باشند و آرزوی امامین انقلاب اسلامی به تحقق برسد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در این نشست ضمن تشکر از بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای این تفاهم‌نامه ابراز خرسندی کرد و گفت: دانشگاه نسل چهارم اثرگذار در اجتماع است و منجر به بروز و ظهور استعدادهای جدید می‌شود.

رسول جلیلی خاطرنشان‌کرد: این تفاهم‌نامه اثرگذار برای کشف استعدادهای دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر است.

سید علیرضا فیض بخش عضو هیئت موسس و هیئت مدیره انجمن علمی نوآوری و کارآفرینی کشور نیز با ارائه توضیحاتی از این تفاهم‌نامه بیان کرد: در ابتدای این طرح آزمونی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار و نقاط منفی برطرف و نقاط قوت ارتقاء می‌یابد. جمعی از این دانش‌آموزان و دانشجویان برای کسب و کار آموزش داده می‌شوند تا از آنها به عنوان مدیران موفق آینده در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا