آغاز عملیات گازرسانی به 10 روستا در فارس

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از اجرای عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای استان فارس خبر داد و گفت: در این اقدام بیش از ۵۵ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام می‌شود و با بهره‌برداری از آن، ۳۵۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی اکبر میدان شاهی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در این مراسم گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه 6/62 میلیارد تومان می باشد.

وی با اشاره به اهمیت تامین انرژی پاک بویژه در روستاها و مناطق محروم و نقش آن در رونق اقتصادی و حفظ محیط زیست استان اخذ مجوز گازرسانی برای برخی روستاها را دشوار توصیف نمود و عنوان کرد: با رایزنی و پیگیریهای صورت گرفته، عملیات گازرسانی به 167روستا با سرانه بالاتر از میزان مصوب شرکت ملی گاز در برنامه این شرکت قرار دارد که با اخذ مجوز از شرکت ملی گاز عملیات اجرایی آنها آغاز شده و یا در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه تصریح کرد: پیرو اقدامات و تلاش های صورت گرفته در بخش گاز‌‌رسانی به روستاها، از مجموع 2508 روستای مشمول استان، تاکنون 2439 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند که معادل 98 درصد خانوارهای روستاهای مشمول است.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده هم اکنون69 روستای باقیمانده در دست عملیات گازرسانی است وپیش بینی می شود تا پایان سال جاری تمام روستاهای مشمول استان فارس از نعمت گاز بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا