بهره برداری از ۸۳۷ پروژه در فارس به مناسبت هفته دولت

استاندار فارس گفت: امسال به مناسبت هفته دولت ۸۳۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در فارس به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، اول شهریور در نشست خبری خود که به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت برگزار شد، گفت: ۸۳۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان امسال به مناسبت هفته دولت در استان فارس به بهره‌برداری خواهد رسید و همزمان با سفر هیئت دولت به استان افتتاحیه رسمی صورت خواهد گرفت.

ایمانیه افزود: در سال گذشته ۷۸۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که نسبت به امسال شاهد ۶ برابر شدن اعتبار ریالی پروژه‌ها در هفته دولت هستیم.

استاندار فارس ادامه داد: از نظر تعداد، بیشترین پروژه مربوط به شهرستان شیراز با ۱۲۶ پروژه و ۳۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و کمترین میزان پروژه‌ها نیز مربوط به حوزه کوار، خرامه و سروستان است.

مقام عالی دولت در فارس، رتبه‌بندی اعتبار پروژه‌های هفته دولت شهرستان‌ها را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: شهرستان نی‌ریز به دلیل وجود پروژه توسعه کارخانه فولاد با اعتبار ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رتبه نخست اعتبارات پروژه‌های هفته دولت استان را به اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه صنایع و اداره‌کل صمت استان بیشترین سهم اعتبارات را در پروژه‌های هفته دولت داشتند و اظهار کرد: در بین سازمان‌های استان، شهرداری‌ها با ۱۴۵ پروژه و ۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان راهداری ۱۰۶ پروژه با ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در رتبه سوم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا