عرضه ردیاب حرکتی با خرید فست فودهای پر کالری

المپیک شاید بهترین دوران برای تشویق افراد و دادن روحیه و انگیزه شروع ورزش به آنها باشد ولی در کنار آن نیز شرکت ها و برندهای مختلف از برگزاری این مسابقات برای جذب مشتری استفاده کرده و محصولاتی را در راستای انگیزه ایجاد شده ارائه می کنند. نمونه بارز این امر اقدام ویژه رستوران های زنجیره ای مک دونالد است.

جالب است بدانید که بسته های غذایی ای که این مچ بندها به همراه آنها عرضه می شوند، 539 کالری به بدن کودکان وارد می سازد و برای سوزاندن این میزان کالری، یک کودک 8 ساله باید به مدت 300 دقیقه به راه رفتن بپردازد.

شاید در نخستین گام نام فست فود و این رستوران ها دقیقا با فلسفه المپیک در تضاد باشد زیرا تقریبا تمامی پزشکان معتقدند که این نوع از غذا برای بدن انسان چاقی و مشکلات متعدد دیگری را به همراه خواهد آورد. با این وجود مسئولان این رستوران های زنجیره ای اقدام به عرضه ردیاب های حرکتی در بسته های ویژه غذایی خود برای کودکان کرده اند.

این ردیاب های ساده شامل مچ بندهایی رنگی است که دارای سه دکمه برای تنظیمات مختلف هستند. البته این امر به معنی پیچیده بودن عملکرد این دستگاه نیست بلکه در عمل این مچ بند تنها می تواند سرعت گام برداشتن و تعداد گام های فرد را مشخص سازد. علیرغم سادگی عملکرد، داشتن چنین چیزی موجب می شود تا کودکان به سویی تحرکت تشویق شوند و به نوبه خود باید آن را اقدامی مفید دانست.

جالب است بدانید که بسته های غذایی ای که این مچ بندها به همراه آنها عرضه می شوند، 539 کالری به بدن کودکان وارد می سازد و برای سوزاندن این میزان کالری، یک کودک 8 ساله باید به مدت 300 دقیقه به راه رفتن بپردازد. با این وجود این مچ بند موجب می شود تا حداقل کودکی که این غذا را خورده است، به اندازه ای برای استفاده از این مچ بند هیجان زده باشد که بخشی از این کالری را بسوزاند.

منبع: motherboard

ترجمه: احمد محمد حسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا