لزوم عزم ملی در حوزه فرهنگی و تربیتی / آموزش و پرورش پیشگام باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در نشست هم اندیشی با مدیر کل و اعضای شورای معاونان و روسای نواحی آموزش و پرورش شیراز و حضور شهردار شیراز شورای اسلامی و شهرداران نواحی یازده گانه کلانشهر شیراز، تاکید کرد: در حوزه فرهنگی و تربیتی نیازمند یک عزم ملی هستیم لذا آموزش و پرورش در این راستا پیشگام باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت:پیشنهاد می کنم کارگروه مشترکی بین آموزش و پرورش و شهرداری شیراز تشکیل و ضمن هم افزایی بتوان مطالبات اموزش و پرورش نیز پیگیری شود لذا تقویم زمانی برای انجام تعهدات شهرداری تعیین شود.

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مهندس مهدی طاهری در سومین نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی و شهرداران نواحی یازده گانه کلانشهر شیراز، با مدیرکل، اعضای شورای معاونان و روسای نواحی آموزش و پرورش شهر شیراز در باشگاه شماره دو فرهنگیان اظهار کرد:حضور پیشکسوتان فرهنگی در شورای اسلامی شهر شیراز ظرفیت ارزشمندی است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: از شهردار شیراز انتظار داریم در مواردی که به شهردار تفویض اختیار شده مطالبات و مسائل آموزش و پرورش را تعیین تکلیف کند.
طاهری تصریح کرد: پیشنهاد می کنم کارگروه مشترکی بین آموزش و پرورش و شهرداری شیراز تشکیل و کلیه مسائل فی مابین پیگیری شود لذا تقویم زمانی برای انجام تعهدات شهرداری تعیین شود.
وی اضافه کرد: برگزاری چنین نشست مشترکی بین دو دستگاه کار ارزشمندی است که آموزش و پرورش به آن مبادرت کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: ضروری است مطالبات آموزش و پرورش پرداخت و شرایط به روز شود.
سید ابراهیم حسینی افزود: تعیین تکلیف برخی فضاهای آموزشی به رفع کمبود احتمالی مدرسه کمک می کند لذا باید در این خصوص اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا