تاکید بر ظرفیت کارآمد اتاق تمیز در ارتقای شرکت های دانش بنیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز: ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت، بهره مندی مناسب از ظرفیت اتاق تمیز دانشگاه را دارای نقشی کارآمد در ارتقای شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت دانست.

به گزارش خبرگزاری سینا پرس فارس، دکتر سید وحید حسینی در جمع خبرنگاران ضمن اولویت دانستن حمایت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شرکت های دانش بنیان سلامت محور در فارس عنوان کرد: این اولویت با حمایت از تولید کنندگان داخلی، به ویژه فعالان تامین کننده سلامت مردم، با تلاش در راستای رفع موانع و چالش های آنان و گسترش اشتغال زایی، از ابتدای سال جاری دنبال شده است.

حسینی ضمن بیان راهکارهایی پیرامون ارتقای فعالیت ها شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی، از پیگیری های مسوولان دانشگاه در ارتباط با رفع دغدغه ها و چالش های این حوزه خبر داد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند پیگیری ها و انجام اقدامات لازم در راستای ارتقای حمایت از تولید دانش بنیان، از ارایه راهکارها و راهنمایی های استاندار فارس در این زمینه قدردانی کرد.

او راه اندازی اتاق تمیز در برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله (ص) را گامی در راستای ارتقای شرکت های دانش بنیان دانست و از اعضای نشست خواست تا در زمینه ظرفیت های موجود در اتاق تمیز دانشگاه اطلاع رسانی شود.

حسینی، تدوین و ارایه بسته های جامع آموزشی و اطلاع رسانی مرتبط با قوانین و ضوابط شرکت های دانش بنیان، با تمرکز بر تبیین مسیر حرکت هسته های نوپا به سمت شرکت های دانش بنیان را از جمله راهکارهای ارایه شده از سوی استاندار فارس در حیطه حمایت از تولید دانش بنیان برشمرد که در این نشست پیرامون آن تبادل نظر شد.

گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا